האב של ציפור הדרור חזר כדי להציל את הגוזל העיוור הנטוש שלו

נהוג לחשוב שבעולם בעלי החיים, נאמנות היא לא תכונה נפוצה במיוחד. נטישה של גורים חלשים היא עניין די נפוץ, אבל הסיפור הבא מלמד אותנו שיש חיות שלא מוכנות לוותר על הילדים שלהן – לא משנה כמה מצבם רע.

בטאמבלר The Life Neurotic with Steve’s Issues פורסם הסיפור הקטן והדי מרגש של ציפור דרור קטנה, שנמצאה נטושה וגוססת מתחת למרפסת של בעל האתר. “הוא בקושי נשם, היה מכוסה בנמלים והיה עיוור לגמרי”, כתב סטיב.

תמונות דרך The Life Neurotic with Steve’s Issues

סטיב ובת זוגו אספו את הגוזל, והחלו לטפל בו. הם ניסו להאכיל אותו ללא הצלחה, ואחרי שהוא צייץ ולא איפשר להם לישון הם הוציאו אותו בחזרה לפינה בטוחה במרפסת, שם הוא המשיך לצייץ במשך שלוש שעות. ואז קרה הדבר הלא צפוי: האבא של הגוזל מצא אותו, והתחיל לטפל בו.

תמונות דרך The Life Neurotic with Steve’s Issues

האב המודאג לא עזב את בנו החולה. הוא הביא לו חרקים לאכול כל רבע שעה במשך כמעט שבועיים – עד שהבן היה חזק מספיק כדי לשרוד בזכות עצמו. גם זוג בני האדם שאימצו את הגוזל עזרו להחלמה שלו: בעצת ווטרינר הם טיפלו בעיוורון הזמני שלו בעזרת טיפות עיניים – מה שפתר את הבעיה והפך את הגוזל לבריא לגמרי.

תמונות דרךThe Life Neurotic with Steve’s Issues

גם אחרי שהגוזל למד לעוף ועזב את מקומו במרפסת של הזוג הוא לא שכח למי הוא חייב את החיים שלו, ומדי פעם הוא חוזר לנוח בעציצים של בית הילדות שלו. סוף טוב הכל טוב.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן