“תבריאי כבר”, צעקה המעריצה ופיונה אפל ירדה מהבמה

הרבה זמן לא שמענו מפיונה אפל, לפחות לא מאז שנעצרה ב-2012 בטקסס בשל החזקת חשיש, בעקבותיה היא חטפה ביקורת חריפה בכלי התקשורת. מי שהייתה הבטחה וכישרון אדיר בניינטיז הייתה ידועה תמיד גם באופייה המתוסבך ובמרדנותה.

במשך השנים היא עלתה שוב ושוב לכותרות בעיקר סביב הפרעות אכילה והתמכרויות לסמים. אפל החלה את הקריירה שלה בגיל צעיר מאוד, וכעת בגיל 36 היא מצטרפת לשורה של כוכביי ניינטיז האחרים, שכבר נמצאים בגילאי החמישים ומעלה. היא החלה את הקריירה בסוף שנות העשרה שלה כשהיא נראת בריאה פיזית, אך עם השנים פיתחה בעיות רבות והייתה ידועה במראה החולני ההרואין שיק שלה.

התגובה של אפל למעריצה. דרך: huffingtonpost.com

עכשיו פיונה שוב בכותרות, לאחר שהחלה את סיבוב ההופעות החדש שלה בצורה לא נעימה במיוחד, בלשון המעטה. אתמול בלילה, במהלך הופעה בפורטלנד, אפל נשברה לאחר שמעריצה צעקה לה מהקהל בעקבות המראה החולני והרזה שלה “פיונה תבריאי. אנחנו רוצים לראות אותך בחיים בעוד עשר שנים”.

אפל לקחה את זה קשה וצעקה וקיללה, היא אמרה “אני בריאה! מי לע*** את חושבת שאת? אני רוצה שתעופי מפה מיד. אני רוצה שהאורות באולם יהיו דולקים כדי שאראה שאת עוזבת”.

פיונה סירבה להמשיך בהופעה עד שהמעריצה לא תעזוב את האולם, היא אכן עזבה אך לא לפני שאמרה “ראיתי אותך לפני 20 שנים. היית יפיפייה”. לאחר שהמעריצה עזבה, אפל החלה לבכות והייתה מתוסכלת במיוחד.

היא ניסתה להמשיך בהופעה, אך התקשתה לשיר, התנצלה בפני הקהל וירדה מהבמה בדמעות אחרי שיר אחד בלבד. למרבה האירוניה השיר האחרון ששרה לפני שירדה מהבמה היה “(Waltz (Better Than Fine”, היא שרה אותו בבכי.

דרך: http://welcometoladyville.com

תגובות המעריצים שלה לא איחרו לבוא, והטוויטר התמלא תגובות כועסות על הבחורה שהרסה את הערב, ושיבחו את פיונה על שהופעתה הייתה נהדרת עד לאותו רגע טרגי. אחת המעריצות, מיימי ברמן הגיבה בטוויטר על האירוע ואמרה “…זה היה מאוד עצוב. אבל לפני שהכל נהרס ההופעה הייתה מדהימה”.

אך למרות כל התסבוכות של אפל מדובר באחת הנשים היוצרות היותר מוצלחות של הניינטיז. היא כותבת את שיריה ומלחינה אותם וידועה בקול עמוק, צרוד ומלא ברגש. אפל סירבה תמיד להיכנע למוסכמות של תעשיית המוזיקה ויצרה סגנון מוזיקלי משלה כמותו לא היה קודם, הסגנון המוזיקלי שלה הוא רוק עם נגיעות ג’ז ותוספות רבות שייחודיות רק לה.

היא התפרסמה בעיקר בזכות השירים שלה, I Know, Hot knife, Criminal ועוד רבים אחרים. לפני שנה גם שחררה סינגל מוצלח ווידאו קליפ בשם “Every single night”, שאומנם היה שונה ממה שעשתה עד כה אך הוכיח שעדיין יש לה את זה ושהיא מסוגלת ליצור מוזיקה מצוינת אם רק תתאפס על עצמה.

קשה להאשים את אפל, שכן לא היו לה חיים קלים בכלל. בגיל 12 היא נאנסה ממש מחוץ לביתה וסבלה במשך שנים מחרדות וסיוטים בעקבות האירוע ומפחד מגברים. במהלך הקריירה שלה אפל תמיד הייתה מאוד שברירית ובעלת נטיות להרס עצמי ופגיעה עצמי, בעיקר סביב ביקורת על המוזיקה שלה.

תמונת שער: Scott Legato

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן