הכלה דרשה צ’ק – האורחת שלחה מטבע של פני ומכתב כועס

להתארח בחתונה זו החלטה כלכלית לא פשוטה. מצד אחד רוצים להשתתף בשמחה של החברים, אך מצד שני לא בטוח שיש בדיוק כמה מאות שקלים פנויים בחשבון הבנק כדי להוציא על מסיבה שלאו דווקא ביקשתם להיות מוזמנים אליה.

מה עושים כשאין כסף? אם מדובר בחברים טובים – אפשר להניח שהזוג המאושר ישמח לקבל אתכם במסיבה שלכם גם אם לא תחזירו את מחיר המנה שאתם אוכלים. בכל זאת, חברים לפני הכל. אלא אם כן אתם ברנדי, כלה אמריקנית, שהסתכסכה עם חברתה הטובה גרטצ’ן אחרי שזו לא הביאה כסף לחתונה שלה.

ראו גם: הכלה לאורחת: לא הבאת מספיק כסף, שיהיו לך חיים טובים

גרטצ’ן, סטודנטית בת 23, איבדה את מקום העבודה כמה ימים לפני החתונה. היא הסבירה לכלה שאין לה איך לשלם את השיק, העניקה לה כרטיס ברכה מהודר תוצרת יד, והבטיחה “להשלים את חובה” כשמצבה הכלכלי יהיה טוב יותר. ברנדי לא ממש התרשמה מההבטחה. “אני מבינה שאת לחוצה על כסף, אז לא אזמין אותך למסיבה שאארגן לרגל הולדת הבן שלי בנובמבר”, היא כתבה לה בהודעת טקסט. אאוץ’.

צילום מסך דרך Galmour

אחרי שגרטצ’ן התאוששה מההלם, היא עשתה את הדבר ההגיוני: כתבה לחברתה מכתב, הדביקה לו מטבע של פני, ורשמה בדיוק את דעתה על כל הסיפור.

צילום מסך דרך Galmour

הנה הכרטיס שלי. עכשיו לא באתי לחתונה שלך בחינם… מקווה שזה עוזר לך עם “החשבונות”.

לא הבנתי שיש תג מחיר לחתונה שלך לא הבנתי גם שאם לא אתן לך מתנה כספית, תרגישי שהגעתי לחתונה שלך “בחינם”… אני מכירה אותך כבר עשר שנים, ואני לא מאמינה שאת לא מעריכה מספיק את זה שחלקתי איתך את היום החשוב בחייך. הצלחתי לחסוך מעט כסף בשביל להעניק לך כמתנה, אבל בהתחשב בדברים הפוגעים שאמרת לי מקודם, החלטתי שזה הסכום שמגיע לך.

[…] אני לא רוצה לשמוע ממך שוב. זה היה הקש ששבר את גב הגמל. אני מאחלת לך רק טוב, ומקווה שתלמדי מהחוייה הזו – הרגע איבדת חברת ילדות כי לא הצלחת לראות שום דבר חוץ מהכסף.

לא ברור אם ברנדי תסכים עם הגישה של חברתה לשעבר. להגנתה היא תוכל לציין שהיא היתה מהכלות שציינו בפני החברות שלה מראש מה עלות הזמנת כל אחת מהן לחתונה – 200 דולר. היא היתה מאוד ספציפית בכך שהיא מצפה מהאורחים להחזיר את עלויות האירוח שלהם, ואולי באמת הופתעה שגרטצ’ן הרגישה בנוח להגיע בלי לשלם.

חבל ש-200 דולר הם מה שהרס חברות ארוכה. מצד שני, עם חברים כאלה, מי צריך פקידי בנק?

דרך: Jezebel

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן