בזכות התגייסות בפייסבוק: מומן חצי שנה שכר דירה לאסיה ניצולת השואה

כמה עצוב שסיפורים כמו אלה הם עניין די נפוץ בישראל של שנת 2013: אסיה, ניצולת שואה שחיה בגפה, עומדת להיות מפונה מדירתה מחר (יום שני) – ואין לה לאן ללכת.

נגד הבניין בו מתגוררת אסיה עד היום הוצא צו הריסה, שכן הוא מסוכן למגורי אדם. העמותה לעזרה מיידית לניצולי שואה פירסמה את הסיפור של אסיה ביום חמישי האחרון – ומאז הסיפור של אסיה מתפשט בפייסבוק. החדשות הטובות ומחממות הלב: הגולשים כבר הצליחו לגייס כסף שיסייע לאסיה בשכר דירה לחצי שנה לפחות – והגולשים ממשיכים לתרום.

הבעיה? אסיה לא היתה היחידה שגרה בדירה שלה ביפו. איתה גרו מספר חתולים שהיא אימצה במרוצת השנים – ועכשיו גם להם אין לאן ללכת. החתולים של אסיה כבר עברו לבתי אומנה ועמותות שונות, ובעמותה לעזרה מיידית לניצולי שואה מנסים למצוא גם להם בתים חדשים:

אם הסיפור נגע בלב שלכם – אתם מוזמנים לתרום לטובת שכר הדירה של אסיה (בתקווה שזה יגיע לשכ”ד לשנה שלמה ואפילו יותר), דרך חשבון הבנק של העמותה: בנק לאומי, סניף 703, ח-ן 01380043. ניתן גם ליצור דרך עם העמותה דרך פייסבוק ולקבל מידע על דרכים אחרות להעביר את התרומות.

אם אתם רוצים לאמץ את אחד החתולים, ניתן לפנות דרך המייל או בטלפון 03-6292888.

עצוב מאוד שניצולי שואה צריכים להתבסס על עזרתם הנדיבה של הגולשים בפייסבוק כדי שתשאר להם קורת גג. כל הכבוד לעמותה ולכל העוסקים ברווחתם של הניצולים.

תודה לשלום פרץ ויסמין לוי על הטיפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן