מיילי מסרבת להפסיק להתפשט

זה כמעט נראה כאילו מילי סיירוס מתחרה בג’סטין ביבר בניסיון לעשות דווקא. שנייה אחרי המכתב המרגש שכתבה לה שינייד אוקונור, בו היא מזהירה את כוכבת הפופ הצעירה שתעשיית המוזיקה תהפוך אותה לזונה, מיילי שיחררה סט צילומים חדש, פרובוקטיבי אף יותר מכל מה שעשתה עד כה.

השנה מיילי ממש עשתה הכל כדי להתנער מתדמית הדיסני התמימה שלה, מין הסתם בעצת יועצי תדמית חלקלקים. מבחורה צעירה יפה ומוכשרת ששימשה דוגמה למיליוני ילדות ונערות, היא הפכה למישהי שנראית כמו הגרסה הרעה של ליידי גאגא. לנסות להתנער מתדמית זה לגיטימי, אבל אם בדרך את הורסת את עצמך ופוגעת בעצמך ובסובבים אותך זה כבר הופך לכדור שלג מסוכן.

ראו גם: המכתב הפתוח של שינייד אוקונר למיילי סיירוס

התקופה הרעה של מיילי החלה כשזו תיזזה בטקס הVMA לבושה ביקיני מעור בצבע גוף, כשהיא נראת תופסת במפשעה שלה עם כפפת שעם ענקית, ועושה לפ דנס לזמר שלצידה. אבל זה לא הספיק למיילי, שניה אחרי זה היא הצטלמה בעירום כמעט מוחלט לקליפ החדש “Wrecking ball”, שם ראו לה כמעט הכל כשהיא רוכבת על קורנס ענקי. התגובה הרווחת הייתה כי המוזיקה ממש מגניבה, אבל הקליפ מזעזע ולא נעים לצפייה.

קצת לפני הקליפ וההופעות המיניות, מיילי הצטלמה לסט תצלומים פרובוקטיביים של הצלם טרי ריצ’רדסון, התוצאות היו מכאיבות לעיניים והתגובות של הסביבה לא היו קשות מאוד והטיחו במיילי ביקורת רבה. אבל עכשיו מיילי החליטה שכל מה שעשתה עד עכשיו לא מספיק פרובוקטיבי, היא החליטה לעבוד עם טרי שוב והתוצאות ממחישות כי הפנייה של אוקונר נפלה על אוזניים ערלות.

מה שעצוב בכל הסיפור הוא שמדובר בבחורה מוכשרת, וכפי שהזהירה אותה אוקונר במכתבה, פשוט נותנת לתעשיית המוזיקה להפיק רווחי ענק על חשבון גופה. אוקונור אמרה למיילי שלתעשייה לא אכפת ממנה, היא תסרסר בה ותנסה להפוך אותה לזונה כדי להרוויח ממנה כסף.

אם זה לא מספיק, המסר שמיילי מעבירה לילדות, נערות ונשים צעירות הוא בעייתי, שאם את רוצה שיתיחסו אליך עליך “להזנות את עצמך”, והדרך היחידה שיכירו בך היא אם תהיי הכי מינית שרק אפשר. הבעיה היא שבדרך הזו, כפי שכתבה אוקונור, לא באמת יעריכו אותך אלא רק ירצו את הגוף שלך, לא יותר. הנה לכם אובייקט.

אזהרה. התמונות הבאות פרובוקטיביות ומכילות עירום חלקי.

Terry Richardson / terrysdiary.com

Terry Richardson / terrysdiary.com

Terry Richardson / terrysdiary.com

Miley Cyrus in NYC #16

Terry Richardson / terrysdiary.com

Miley Cyrus in NYC #18

Terry Richardson / terrysdiary.com

Miley Cyrus in NYC #20

Terry Richardson / terrysdiary.com

Terry Richardson / terrysdiary.com

Terry Richardson / terrysdiary.com

Miley Cyrus in NYC #8

תמונות: http://terrysdiary.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן