5 עובדות מדהימות שבטח לא ידעתם על בלוגות

זמן רב חלמתי לראות לווייתני בלוגה ולתעד אותם. הרבה אנשים לא מכירים את החיה הזאת וחושבים שהיא דולפין. לאחר בירורים וחיפושים מצאתי מרכז צלילה, בים הלבן באזור הקוטב הצפוני ברוסיה, שמאפשר לצלול עם הלוויתנים בקרח. לא ידעתי למה נכנסתי כשנרשמתי לקורס צלילה מתחת לקרח.

זו משימה לא פשוטה לשלוט בחליפה יבשה כשלגופי חמש שכבות של בגדים תרמיים בנוסף לציוד צלילה המתאים למים של 2- מעלות ובמקביל גם לתפעל מצלמה בתוך מארז אטום למים בנוסף לכל. רק לאחר שסיימתי את קורס הצלילה בקרח נסעתי לאזור בו ניתן לצלול עם הלוויתנים.

חשוב לי להמשיך לצלם ולהעלות את המודעות בנוגע ליצורים המופלאים האלה. אני מזמינה אתכם לתמוך בי במסע הקרוב שלי לטבע הפראי בקמפיין מימון המון ולהכניס קצת מהחוויה המיוחדת הזו גם לבית שלכם. המתנות שאני מציעה לכם בתמורה – לוח שנה של טבע פראי, תמונות קנווס של יצורים נפלאים שצילמתי בהם פינגווינים, פנדות וחברים אחרים ועוד – הן בחסות חברת פיק-א-בוק. אם נגיע ליעד, 5% מהסכום יתרמו ל”תנו לחיות לחיות”. הצטרפו אלי עכשיו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זו הייתה חוויה מדהימה. הם היו מאוד עדינים איתי ומאוד סקרנים. המצלמה עניינה אותם והם דחפו את אפם לתוך הכיסוי של העדשה. לא היה לי אכפת שחליפת הצלילה היבשה (שמיועדת למי קרח) הייתה קצת גדולה עלי ונכנסו לי מים קפואים מהצווארון. לא היה אכפת לי שאני כבר לא מרגישה את האצבעות בידיים. כל מה שעניין אותי זה לבלות כמה שיותר זמן במחיצת היצורים המופלאים האלו ולצלם ולצלם.

עובדות על בלוגות:

1. כשהבלוגה צעירה היא אפורה רק כשמגיעה לבגרות משתנה צבעה ללבן.

2. אזור המחייה שלהן הוא בחצי הצפוני של כדור הארץ בלבד.

3. גודלו המירבי מגיע עד חמישה מטרים בלבד.

4. לוויתני הבלוגה חיים בלהקות ובחורף הקשה הם עולים לנשום במקום אחד כדי למנוע מהקרח להיסגר עליהם, מה שגורם להם להיות מטרה קלה לדובי קוטב.

5. משך חייהם של הבלוגות נע בין 35 ל-50 שנים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן