10 עגלות תינוקות יצירתיות להורים אתגריים

כשהזאטוטים טרם למדו ללכת, או כשהם הולכים עוד בקצב איטי, רובנו מניידים אותם באמצעות עגלות תינוקות וטיולונים. בעוד שרבים מאיתנו בוחנים עגלה בדגש על בטיחות, קומפקטיות ונוחות, אין לזנוח גם את המימד העיצובי שלהן.

עגלות בצורות מכוניות, בעלי חיים ובעיצוב רטרו – הן רק קצה הקרחון בעולם עגלות התינוקות המעוצבות. הנה 10 עגלות שיותירו אתכם, ולעיתים גם את ילדיכם, פעורי פה.

ראו גם: עגלת התינוקות המהירה בעולם

1. רכבי יוקרה

דרך One Design Per Day

אם אתם מעוניינים שהילדים שלכם יתרגלו לנסוע על רכבי יוקרה, כדאי שתעשו זאת עוד בגיל צעיר. עגלות ה – BMW Z4 וה- Mini Minor כנראה ימשכו תשומת לב יוצאת דופן, בעוד הרך היושב בתוכן בטח לא יבין סביב מה המהומה.

2. The Roller Buggy

דרך Valentin Vodev

אם ניתן לשדרג את הטיול המלווה בנהיגת העגלה, אנו ממליצים בחום על האופציה הזו. זהו שילוב בין קורקינט לבין עגלת ילדים, כך שגם הילדים נהנים וההורים לא פחות. הקורקינט-עגלה מצוייד במערכת בלמים, הוא מיועד עבור ילדים בטווח הגילאים 1.5-4 שנים ומהירות הנסיעה המומלצת מוגבלת ב-15 קמ”ש.

ראו גם: לא מומלץ לילדים: עגלת תינוק שהיא גם סקייטבורד

3. עגלת קיקלופ

צילום: Elmer Presslee, דרך Crafty Crafty

וגם זו דרך נחמדה להכניס את ילדיכם בשלב מוקדם למיתולוגיה היוונית ולעולם היצורים המצויירים. הקיקלופ הוא זן יצורים הכולל עין אחת בלבד – מראה משובב נפש בשילוב עם צאצאיכם.

4. פילפילון

דרך Curious Photos

עבור הסיור הבא בספארי אתם חייבים להצטייד בתחפושת הפיל הזאת שעוטה העגלה. החדק מקדימה, הילד מאחורה – ויאללה, יוצאים לדרך.

5. עגלה קטלנית

תמונה Designboom

בפעם הבאה שתחליטו לצבוט בלחייו של הפעוט בעגלה, כדאי שתשקלו זאת פעמיים, משום שהתינוק לא יהסס להשתמש באמצעים. זהו עיצוב שנוי במחלוקת של המעצב הסיני Shi Jinsong: עגלת ילדים בעיצוב הנראה כמו מכונת ירייה.

6. עגלה חסינת כדורים

דרך Slash Gear

ואם החלטתם להיות בעלים של עגלה מספר 5, הנה מגיעה העגלה של השכן – עגלה חסינת כדורי ירי. נאמר את האמת: קשה לנו להאמין לאותנטיות של הסרטון המצורף, אבל למחיר קצת יותר: יצרני העגלה מוכרים אותה תמורת 599$.

7. בלי עין הרע!

דרך Oddee

ואם אתם לא אוהבים את המבטים של עוברי האורח על הפעוט שלכם, תוכלו לחזור לעיצובי העגלות של שנות ה-50 ולהעניק לילדכם חלל מוגן מפני העולם החיצון.

8. הכרוב המתגלגל

דרך Curious Photos

אם הבנו נכון, הפעוט שבתמונה שוכב בתוך עגלת כרוב ירוק. את שאר ההסברים כנראה תצטרכו לקבל מהוריו של התינוק…

9. אוריגאמי

צילום: יח”צ, 4moms

אוריגאמי היא אומנות קיפולי הנייר, זו כנראה הסיבה לפיה בחרו משווקי העגלה הזו לקרוא לה כך. מדובר בעגלה “חכמה” המונעת מההורים את המאמץ הפיזי הכרוך בקיפול וההרכבה מחדש של העגלה בכל פעם שמכניסים אותה לאוטו או למקומות אחרים. מלבד הקיפול העצמאי הנעשה באמצעות מנגנון חשמלי, מכילה העגלה גם פאנל ניהול משוכלל, פנסי דרך איכותיים, ואף מטען לסמארטפון המתחבר לעגלה. כל אלה מקבלים את המתח החשמלי הנוצר, באופן עצמאי, מנסיעתה של העגלה.

10. עגלאופניים

דרך The Resident Architect

ונסיים בגאווה ישראלית: המותג Taga , המציע את מרכולתו בעיקר באירופה, מציע לכם לשלב כושר גופני עם מטלות היום-יום. בתצורה אחת משמש המוצר כטיולון לכל דבר, מעט כבד (מעל 20 ק”ג) אך יציב ואופנתי, ואילו בתצורה השניה משמש המוצר כאופניים המאפשרים לכם לשאת את ילדכם. תמורת 9,000 ₪ תזכו גם אתם להחזיק בעגלה כזאת.

 

תודה לשלום פרץ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן