ריקוד ההתפטרות הוויראלי: הבוס מגיב (וידאו)

אתמול פירסמנו כאן את ריקוד ההתפטרות של מרינה, צעירה שעבדה בחברה שמפיקה סרטוני חדשות, מאסה בשעות העבודה הארוכות וההתמקדות של הבוס שלה בכמות במקום באיכות – והתפטרה באמצעות סרטון ויראלי שצילמה באמצע הלילה, בה היא רוקדת במשרדי החברה הריקים.

הריקוד של מרינה צבר פופולריות מרשימה ברשת, ועד עכשיו צפו בו ביוטיוב כמעט שמונה מיליון בני אדם. הפרסום הרב מן הסתם גם גרם נזק מהותי לתדמית בית העסק אותו עזבה מרינה בטריקת דלת. כעת המעסיקים שלה לא נשארים חייבים – ומפרסמים סרטון תגובה משלהם.

הרעיון דומה: גם בסרטון החדש עובדי החברה רוקדים במשרדים – רק שהפעם זה קורה בזמן שעות העבודה, עם כתוביות שמסבירות שמקום העבודה הזה לא כל כך גרוע כמו שמרינה גרמה לו להיראות.

כך למשל, מסביר הסרטון שהסיבה שהעובדים אוכלים את ארוחת הצהריים שלהם בשולחנות העבודה היא כי פשוט אין מסעדות באיזור – אבל שהעובדה שיש להם בריכה וסאונה על גג הבניין מפצה על הפרט המבאס הזה.

והכי חשוב: מכיוון שמרינה עזבה את המשרה שלה – החברה מחפשת עובדים חדשים. אז אם השתכנעתם שהטענות של מרינה מוגזמות ושבעצם כיף לעבוד שם – אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים ולהתחיל להתכונן לרילוקיישן.

ומי יודע – אולי כל העסק הוא מתיחה מתוחכמת שנועדה לפרסם את זה שהחברה הנ”ל מחפשת עובדים חדשים. אם כן אז אפשר להגיד עליהם דבר אחד: את העבודה שלהם, להכין סרטונים לאינטרנט, הם יודעים לעשות טוב מאוד.

דרך Mashable. תודה לדני שקט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן