העולם הוא מקום הרבה יותר מעניין עם אירוטיקה דינוזאורית

אם כבר סיימתם לקרוא את כל סדרת “50 גוונים של אפור” ואתם מחפשים משהו אפילו יותר מרגש – קבלו את סדרת הספרים הכי משונה שאפשר למצוא היום באמזון: ספרים אירוטיים בכיכוב דינוזאורים.

הספרים, שנכתבו על ידי כריסטי סימס ואלארה ברנוון (יש להניח שמדובר בשמות בדויים), הם למעשה סיפורים קצרים, בני פחות מ-20 עמודים כל אחד, שנמכרים לקינדל, הקוראים האלקטרוניים של אמזון. דינוזאורים הם לא האובססיה הראשונה של כריסטי סימס, שפרסמה בעבר גם ספרי אירוטיקה בכיכוב שדים, גריפונים, דרקונים, אורקים ומה לא.

לורה בק מ-Jezebel יצאה למשימה עיתונאית אמיצה וקראה את אחד הספרים האלה, In the Velociraptor’s Nest. הנה קטע קצר ממנו שהיא פרסמה, בתרגום מהיר שלנו:

אזוג עמדה, גבה מופנה אל הקיר, על גופה רק גופיה לחה מעור צבי, וחיכתה שהחיה תצליף בטורסו שלה עד שהיא תוכרע ותשכב חסרת אונים, מדממת למוות על רצפת המערה הלחה. היא תהתה אם החיה תהרוג אותה קודם, או אם הגפיים שלה ייחתכו מגופה בעוד החיה טורפת אותה בחיים.

במקום זה, החיה התקרבה אליה עם יד אחת כדי לחטוף את הבגד עשוי העור שלה, שהיה תלוי על כתפה. אזוג הרגישה את נשיקתן של טלפיים חדות נצמדות לעור שלה, בעוד החולצה החליקה ממורד הכתף וחשפה את שדיה הכבדים. הרפטור עצר לרגע בסקרנות ורחרח אותה בזמן שהיא נצמדה בייאוש לקיר.

לשון של לטאה, נוקשה וחמה, ליקקה את עורה הרך והעירום, שהרגיש לפתע חשוף מאוד. המגע הפתאומי גרם לאזוג להתנשף, ואז היא הרפתה ברוגע את גופה, מתמסרת למגע הממכר של עורה של החיה בצמוד לעורה שלה.

היא לא היתה בטוחה אם העוררות המינית הפאומית שלה היתה בגלל שהיא גמרה מוקדם יותר בזרם המים הקריר, או שהיא פשוט היתה נואשת לחוויה נעימה אחת לפני שהיא תיקרע בברוטאליות, איבר אחרי איבר, על ידי חיה גדולה ומפחידה. כך או כך, אזוג התענגה ממגעה של הלשון, חמה ונוקשה, על עורה הרגיש.

רוצים לקרוא עוד? אם כן – אתם מוזרים, אבל לא נמנע מכם את התענוג. כל ספר בסדרה עולה 2.99 דולרים, וניתן לקרוא אותו גם אם אין לכם קורא קינדל ייעודי, על ידי אפליקציות תואמות לסמרטפון שלכם, לטאבלט או אפילו לדפדפן. בהצלחה.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן