10 נתונים על מה שאנשים עושים בדרך לעבודה

הדרך שאתם עושים לעבודה מדי יום יכולה להיות קצרה ונעימה, או ארוכה ופקוקה. יכול להיות שאתם נוהגים, ויכול להיות שאתם יושבים ברכבת ואפילו עובדים עוד לפני שהגעתם והעברתם כרטיס. בגלל שמשעמם לנו, החלטנו לערוך סקר שמברר את כל ההעדפות של אנשים לגבי הזמן שלוקח להם להגיע מ-A ל-B. ומעבר לזה, גם הוספנו פיצ’ר למנוע החיפוש באתר שמאפשר חיפוש משרות לפי זמן נסיעה. להתנסות באתר הבית

בסקר המדובר, השיבו 2571 אנשים שנתנו לנו את התשובות הבאות:

1. אנשים מעדיפים לא לעבוד רחוק מהבית. מרחק גיאוגרפי מרתיע את רוב האנשים בבחירת מקום עבודה: 79% מהמשיבים, טענו כי מרחק גאוגרפי מהווה עבורם שיקול בבחירת מקום העבודה – כשזה מתחלק ל- 86% נשים, לעומת 72% גברים.

תמונה

2. ליתר דיוק, לא יותר מ-30 ק”מ. 55% מהמשיבים על הסקר יעדיפו שלא לנסוע יותר מ- 30 ק”מ למקום עבודתם.

תמונה

3. עובדים בכירים מוכנים לנסוע יותר. לשאלתנו, “איזה מרחק היית מוכן לנסוע למקום העבודה” יותר עובדים בדרג ניהולי הביעו נכונות להרחיק מעל ל-50 ק”מ (47%), לעומת 26% בדרג ניהולי ורק 17% בדרג זוטר.

 

4.עבור רובנו, התחבורה הציבורית לא אטרקטיבית. רק 34% מהמשיבים, ציינו כי הם מגיעים לעבודה באמצעות תחבורה ציבורית. כידוע, זה לא פשוט לחלוק חלל יחד עם עוד אנשים זרים ואם נוסיף לזה צפיפות יתר ואיחורים, נבין מדוע התחבורה הציבורית מביאה איתה מרמור כה עז עד כדי פתיחת קבוצות כגון גברים באוטובוסים, אוטובאסה ואחרות.


תמונה: גברים באוטובוסים

5. רוב האנשים מגיעים לעבודה באוטו. זה אמנם לא הכי “ירוק”, אבל 61% מהמשיבים ציינו כי הם מגיעים לעבודה ברכבם הפרטי. אם כן, מה הפלא שיש כאלה פקקים?

תמונה

6. אבל חלק מגיעים לעבודה גם ברגל. נכון שזה נפלא ליפול מהמיטה ישר לעבודה? 5% מהמשיבים, סיפרו לנו שהם מגיעים למקום עבודתם ברגל. נשמע נחמד.

תמונה

7.תוכניות הבוקר שולטותתת 111!! 70% מהמשיבים סיפרו לנו שאת הנסיעה הם מעבירים בהאזנה למוזיקה ולרדיו. אז האם זה מפתיע שבכל תחנה שמכבדת את עצמה יש תוכנית בוקר?

תמונה

8. אנשים עדיין משתמשים בטלפון. כדי לדבר. זה אמנם לא הרבה, אבל 14% מהמשיבים על הסקר ציינו שאת הדרך לעבודה הם מנצלים לצורך שיחות פרטיות. לא פחות מעניין לדעת, מי אוהב לקבל שיחות בשעות האלה – אבל את זה לא שאלנו אותם.

תמונה

9. יש אנשים שעובדים בדרך לעבודה. 10% טענו שהם עוסקים בנושאי עבודה בדרך לעבודה. האם אלה המנהלים שלכם, או שמדובר בצורך הכרחי בהשלמת שעות עבודה? הכל יתכן.

10. יש כאלה שמעדיפים לדבר עם שותפיהם לנסיעה. לא כולם מעבירים את הנסיעה בדממה: 6% מעבירים את הנסיעה לא ברדיו, לא בשיחות טלפון, אלא בשיחה עם שותפיהם לנסיעה.

תמונה

ואתם, כמה רחוק הייתם מוכנים לנסוע מדי יום כדי לעבוד במשרת חלומותיכם?

הכירו את האוטו הירוק – כלי חדש שיעזור לכם לאתר את המשרות המתאימות לכם לפי זמן הנסיעה מהבית. היכנסו עכשיו לאתר והתנסו!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן