10 דברים שכדאי לכם לדעת לפני ששולחים הודעה בווטסאפ

נכתב על ידי ישראל פישר. פורסם במקור באתר TheMarker

1. סימני הווי המוכרים ליד ההודעה ששלחתם לא אומרים שהיא נקראה. סימון של וי אחד מאשר שההודעה נשלחה בהצלחה לשרת. סימון של וי כפול מאשר שהיא נשלחה בהצלחה למכשיר הסלולרי של הנמען, אבל זה לא אומר שהיא נקראה. אז אל תניחו ישר שמסננים אתכם.

2. בקבוצות רשום כי מספר המשתמשים בקבוצה מוגבל ל–30 אנשים בגרסאות הלא מעודכנות של האפליקציה, אבל למעשה יש מגבלה של 50 חברים בקבוצה.

3. מי שהצלצולים הקבועים של הקבוצות מעצבנים אותו, יכול להשתיק אותם בקלות: נכנסים לתפריט, ובוחרים באפשרות “השתק”.

4. שלחו לכם הודעה קבוצתית חשובה אבל היא נבלעה בשרשור הבלתי נגמר? יש באפליקציה אפשרויות חיפוש לפי מלות מפתח. נכנסים לתפריט הגדרות, בוחרים באפשרות חיפוש, ומקלידים את המלה המבוקשת.

עוד כתבות בנושא:

5. ניתן להחליף את הרקע של האפליקציה באמצעות כניסה לתפריט ההגדרות ובחירה באפשרות “רקע”. ניתן לבחור כל תמונה שתרצו.

6. אופציה שימושית מאוד היא לחסום משתמש: גם אם זו מנהלת הסניף בבנק, ניתן פשוט להיכנס לתפריט הגדרות, לבחור באפשרות “חסום” – ולא לקבל עוד הודעות ווטסאפ מאותו אדם.

7. רוצים לדעת אם מישהו חסם אתכם בווטסאפ? שימו לב שלא תוכלו לראות יותר מתי הוא התחבר באחרונה לאפליקציה. בנוסף, כל הודעה שתשלחו אליו תסומן בווי אחד – ולא בווי כפול.

8. ווטסאפ זוכרת הכל. לכן, כל תמונה ששולחים לכם במכשיר נשמרת בזיכרון שלו. קחו זאת בחשבון כשאתם נותנים למישהו לשחק “קנדי קראש” במכשיר שלכם – או סתם לחטט בו.

9. רוצים להשתמש בווטסאפ בשני מכשירים שונים? אי־אפשר. גם אם אתם מחליפים את המכשיר, האפליקציה תבקש מכם לאמת את החשבון שלכם. אם תחליפו מכשירים בתדירות גבוהה מדי, בשלב מסוים ייחסם החשבון.

10. לסמלים החמודים שניתן להוסיף להודעות בווטסאפ קוראים אמוטיקונים, או בעברית – רגשון. באפליקציית אנדרואיד הם קיימים באופן מובנה, באייפונים ניתן להתקין את מקלדת emoji כדי להוסיף אותם. בכל מקרה, בחנויות האפליקציות ניתן להוריד אייקונים נוספים.

ועוד דבר אחרון:

כדי לגלות עד כמה אתם מכורים לווטסאפ, היכנסו באפליקציה עצמה ל-הגדרות >>> חשבון >>> שימוש ברשת >>> ותוכלו לראות כמה הודעות שלחתם מאז שהפעלתם את האפליקציה לראשונה וכמה הודעות קיבלתם מכל החברים שלכם.

לאיזו קטגוריה אתם שייכים? לאילו ששלחו עשרות אלפי הודעות, או מאות אלפים?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן