הכירו את נטפליקס הישראלית

נכתב על ידי אמיתי זיו, פורסם במקור ב”דה מארקר און ליין

חוויית הטלוויזיה שמספקות החברות HOT ו–yes רחוקה מהדרך שבה רוב האנשים היו רוצים לצרוך טלוויזיה. הרי ברור שבמקום אריזה תפוחה של מאות ערוצים ריקים מתוכן, הייתם מעדיפים טלוויזיה שהיא על פי בחירתכם.

ברור שבמקום חבילה עסקית שנכפית עליכם במאות שקלים לחודש, הייתם מעדיפים מודל תשלום של a la carte, שבו אתם בוחרים מה לראות ועל מה לשלם. ברור שהייתם רוצים לראות את כל התכנים שלכם ב–HD אמיתי, וברור גם שהטלוויזיה של העתיד תהיה זמינה מכל מסך: הטלוויזיה בסלון, הטאבלט והסמארטפון.

זה לא מה שמציעות כיום חברות הטלוויזיה הישראליות הגדולות, אך בשקט בשקט צומחת בישראל חברת טלוויזיה כזו. קוראים לה Vonetize, והיא מספקת את שירות SmartVOD בישראל, שמוצע כעת עבור טלוויזיות חכמות של סמסונג בלבד. גם אם לא שמעתם עליה, חברת הטלוויזיה הזאת צומחת במהירות: יש לה כבר כ–50 אלף לקוחות משלמים וכרגע, לפחות עד שסלקום ופרטנר יתחילו להזיז את עצמן, היא האלטרנטיבה המעניינת ביותר ל–HOT ול–yes בשוק הישראלי.

איך זה עובד?

קטלוג התכנים של SmartVOD מגוון. הוא מכיל סרטים באורך מלא, סרטי טבע, הופעות חיות ותוכן לילדים. מנוי חודשי לשירות עולה 30 שקל, ומאפשר גישה למרבית התכנים בלי תשלום נוסף, ואילו עבור מי שמעדיף להשתמש בשירות כתחליף לווידאומט, צפייה בסרט בודד עולה 18 שקל.

SmartVOD הוא שירות צפייה חדש בישראל, כאמור כבן שנה. בניגוד לחברות HOT ו–yes השירות הזה אינו מצריך ממיר צפייה, צלחת לוויין, כבילה מיוחדת בבית או טכנאי. SmartVOD הוא שירות סטרימינג שמיועד לטלוויזיה החכמה. נכון להיום מדובר באפליקציה עבור הטלוויזיות החכמות של סמסונג בלבד, וכן עבור טאבלטים של החברה הקוריאנית.

לפני כמה שבועות שיתוף הפעולה הזה הורחב, וכעת כל מי שרוכש טאבלט סמסונג מהסדרה החדשה מקבל מנוי חינם לשירות התכנים למשך חצי שנה. יוספידיס מדווח על היענות גבוהה מאוד לסדרת הטאבלטים החדשה ולשירות הנלווה. ל–Vonetize הסכם תוכן עם Baby Channel לתוכני תינוקות בכל העולם, הסכם עם ערוץ DogTV והסכם עם סקיי ויז’ן לתוכני מדע וטבע ‏(מוגבל ל–18 מדינות באירופה‏). בישראל האפליקציה חתומה עם דיסני, וורנר, מירמקס, סרטי לב והזכיינת רשת, ובקרוב יצטרפו לשירות עוד שני אולפנים גדולים, מוסר יוספידיס. Vonetize רוצה לצאת מגבולות ישראל, כפי שמתאר מנכ”ל Vonetize, נועם יוספידיס: “SmartVOD היא כיום נטפליקס הישראלית, והרעיון הוא לקחת את המודל הישראלי ולעשות לו Copy Paste בשווקים אחרים בעולם. יש לנו השקות קרובות בשתי מדינות בעולם, ובשנה הבאה נוסיף עוד כשש טריטוריות. המטרה היא לגמור את 2014 עם עשר טריטוריות”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן