שקע ותקע יוצאים מהארון וחובקים בן זכר בקמפיין חדש

חברת החשמל מחזירה את שקע ותקע, הבובות המדברות שכיכבו בפרסומות החברה בעבר, עם תוספת חדשה למשפחה: תינוק. על פי דיווח שפורסם הבוקר ב”ידיעות אחרונות”, חברת החשמל הפיקה פרסומות חדשות בכיכוב הבובות, שכוללות הפעם גם בן זכר שהצטרף למשפחה.

מטרת התינוק היא להבהיר שחברת החשמל מזהמת פחות מבעבר (אנחנו מניחים שהתינוק מסמל טוהר וטבעיות) – אך יש לנו הרגשה שהם ידעו כי הדבר העיקרי שאנשים באמת ידברו עליו בכל הקשור לתינוק הזה יהיה ההעדפות המיניות של הוריו – שהפכו לסוג של אריק ובנץ מקומיים: בובות חביבות שמראות מדי פעם רמזים לכך שהן חיות בזוגיות הומוסקסואלית מאושרת.

האם התינוק החדש, ששמו עדיין לא נקבע, יהווה אישור לחיים המשותפים של שקע ותקע? בחברת החשמל ממלאים פיהם מים (או חשמל), אך לאחר שנים של שמועות, מדובר בצעד ענק של חברת החשמל לכיוונם של הלטה”בים. שאפו!

שקע ותקע בימי הרווקות המאושרים

שקע ותקע תמיד היו פרזנטורים מוצלחים לחברת החשמל, שהצליחו למתג אותה כחברה חביבה ואפילו מעט מצחיקה. עם זאת, אנשים רבים טוענים שמדובר בדמויות מיותרות, ושהחברה צריכה להשקיע יותר בבניית תחנות כח נוספות ואספקה סדירה יותר של חשמל בשעות העומס מאשר בקריאיטיב פרסומי.

תמונת שער: צילום מסך דרך ynet

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן