מחקר: מערכות יחסים משרדיות הן בעלות הסיכוי הטוב ביותר להוביל לנישואין

מחקר חדש מגלה כי מערכות יחסים שמתחילות במקום העבודה הן בעלות הסיכוי הגבוהה ביותר להצליח, ואף להסתיים בחתונה, יותר מאשר כאלו שמתחילות במקום אחר.

מהמחקר שנערך בבריטניה על 200 אנשים, עולה שדווקא במקום העבודה בו אנחנו נמצאים כל כך קרוב לאנשים וכל כך הרבה זמן איתם, זה בלתי נמנע שיתפתחו מערכות יחסים קרובות, לרבות מערכות יחסים רומנטיות. המחקר מצא כי 14% מהזוגות שהכירו במקום העובדה התחתנו. הדרך השנייה עם הסיכויים הכי גבוהים (11%) לקשר להסתיים בחתונה הוא כשחברים מכירים בין בני זוג.

לעומת זאת, המחקר מצא שהיכרות בפאבים היא המקום בו הסיכוי הכי גבוהה של הקשר להסתיים בסטוץ ולא מעבר לכך. מסתבר שאצל 23% מהנבדקים שפגשו בפאב או מועדון הקשר אכן לא נמשך מעבר לסטוץ.

צילום: shutterstock

לפי ה-daily express, למרות שחברות רבות לא רואות בעין יפה קשרים רומנטיים שנוצרים בעבודה, דווקא העובדה שסביבת העבודה לחוצה מאוד היא שגורמת למערכות יחסים רומנטיות להיווצר. עורכי המחקר אמרו ש “אנחנו מבלים כל כך הרבה זמן בעבודה שזה בלתי נמנע שייווצרו חברויות קרובות שעשויים להוביל למערכות יחסים רומנטיות בהמשך. להיות במערכת יחסים עם אדם שעובד איתך משמעותו גם שיש לכם משהו במשותף עוד לפני שלמדתם להכיר אחד את השנייה”.

בנוסף לממצאים אלו, עולה מהמחקר שכ-51% מהנבדקים אמרו שהם מאמינים שהמקום בו הם פוגשים בן זוג ישפיע על ההצלחה או הכישלון של הקשר. 1 מתוך 5 אפילו אמרו שלא המשיכו קשר כי חשבו שהמקום בו פגשו את בן הזוג פרושו שהקשר עובד מראש, וגם 1 מתוך 5 אמרו שהם שיקרו לגבי המקום בו הם נפגשו. הסיבות לגבי למה אנשים משקרים לגבי איך פגשו את בן או בת הזוג הן רבות. מחצית מהנבדקים אמרו שהם התביישו לספר איך באמת פגשו את בן זוגם, 37% אמרו שהם אוהבים להמציא סיפור מעניין של איך פגשו את בן הזוג, ול17% מהנבדקים פשוט נמאס ומשעמם לספר שוב ושבו את אותו סיפור.

צילום: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן