ההלוויה הכי עליזה בעולם של גרי פטינסון

לא קל לחשוב על הלוויה כעל אירוע שמח, אך כאשר גיבורי על מספידים אותך, בהחלט הופך את השכול לאירוע מגניב שקשה להישאר אדישים אליו.

ההלוויה של גרי פטינסון מניוקאסטל אנדרליים סטאפורשייר שבבריטניה יכולה ללמד אותנו שהדרך שלנו להסתכל על החיים תלויה רק בנו, והיא זו שבסוף קובעת האם האירועים שפוקדים אותנו יהיו עצובים או שמחים. גרי פטינסון, אב לילדה בת 13, הבין זאת מצוין, ולהלווייתו ביקש שיגיעו כל המתאבלים כשהם מחופשים לשלל דמויות אהובות, מאכלים, חיות וגיבורי-על שהוא אוהב במיוחד.

כמעט כולם היו שם: הסטארטרופרס ממלחמת הכוכבים, בטמן, סופרמן, אנשים מחופשים למאכלים החביבים על פטינסון כביצים ובייקון ואפילו פרד פלינסטון הגיעו לחלוק רגעים אחרונים עם פטינסון.

פטינסון, 42, היה אופנוען ומדריך לרכיבה על אופנוע פופולרי, אדם מהסוג שכולם אוהבים. הוא ביקש לערוך את ההלוויה המגניבה הזו בעודו שוכב על ערש דווי בבית החולים, לאחר שנפצע קשה בתאונת אופנוע. גרי הובהל לבית החולים במצב קשה ונפטר חמישה ימים לאחר מכן ב26 באוגוסט.

ההלוויה הייתה מצג ראווה של ממש ובמהלכה התרחשו שלל אירועים מיוחדים. להלווייתו של פטינסון הגיעו למעלה מ-250 מחבריו ומשפחתו כשהם מחופשים בחגיגיות לשלל דמויות, מאכלים ואפילו חיות שפטינסון אהב. גם הייתה תזמורת שנגנה מוזיקת ג’ז משנות ה30, וועל מסך ענק הוקרנו תמונות של פטינסון מתקופות שונות בחייו, לרקע צלילי שירים שאהב: איגי פופ ” Lust for Life” ושל מאסיב אטק “unfinished sympathy”. חבריו ומשפחתו של גרי התקשו להישאר עצובים נוכח התוצאה המשעשעת הזאת של ההלוויה הכי מגניבה שנערכה עד כה. יחד עם הדמעות והצער על כך שהם נפרדים מחבר ובן משפחה יקר הם אף צחקו ונהנו בהלוויה. אפילו בנאום הפרידה פטינסון דאג שלא יהיו יותר מידי עצובים ורציניים, וביקש מהמספידים להשתמש במילים הזויות כמו בייקון ועוד מאכלים שאהב.

חבריו ומשפחתו של לגרי זוכרים אותו בדיוק כמו שנראתה ההלוויה שלו, הם אמרו שהיה איש שנון ומצחיק מאוד, אדם עדין ואב אוהב לביתו. הוא היה לדבריהם אדם חברותי מאוד, אהב טיפוס הרים, שייט קייאקים, אהב את חבריו וכמובן לרכב על האופנוע שלו. דווקא האירוע הזה שתכנן להם גרי השאיר את חבריו ומשפחתו עם געגועים רבים כל כך. חבר ילדות שלו אמר שזה “בלתי אפשרי לחשוב שהוא לא ישוב” וגם הוסיף ש”גרי היה שונא לדעת שעזב את העולם כל כך מוקדם”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן