איך נער גוסס השפיע על הסיום של “שובר שורות”

סדרת הטלוויזיה “שובר שורות” הסתיימה היום בפרק סיום ארוך במיוחד ששודר בארה”ב (בארץ הוא ישודר ביום שבת ב”יס”).

אם אתם חוששים מכל שביב של ספוילר – עדיף שתדלגו לאייטם הבא, זאת למרות שכל המידע שנחשוף כאן יהיה מינורי מאוד, ולא יהרוס לכם את ההנאה מהפרק אלא אם כן אתם קפדנים מאוד בנושא.

“שובר שורות” סיפרה את סיפורו של וולטר ווייט, מורה ממוצע לכימיה, שמגלה יום בהיר אחד שהוא חולה בסרטון ריאות קטלני, ומתחיל לרקוח קריסטל מת’ כדי לצבור למשפחתו מספיק כסף ליום שאחרי מותו.

במהלך שני הפרקים האחרונים של הסדרה קפצו לבקר בה שתי דמויות ששיחקו תפקיד משני בעונות הראשונות שלה ולא נראו מאז, וכעת מסתבר שחזרתם לסדרה מקורה ברעיון של אחד ממעריציה – נער שגסס מסרטן ונפגש בימיו האחרונים עם היוצרים.

“אני חושב שהוא היה המעריץ מספר אחד של שובר שורות”, אמר ווינס גיליגאן, יוצר הסדרה: “הוא היה כל כך חכם ומדוייק בנוגע לסדרה”. הנער, קווין קורדסקו, תהה לגורלן של שתי הדמויות, שהשפיעו השפעה גדולה על חייו של גיבור הסדרה אך נעלמו ממנה בשלב מוקדם יחסית.

“חזרתי וסיפרתי על מה שהנער אמר לי לחדר הכותבים, וזה ממש צבע מחדש את כל התפישה שלנו לגבי התוכנית”, סיפר גיליגאן: “הוספנו משהו לשמונה הפרקים האחרונים שפשוט לא היו שם עם קווין לא היה מציע את זה.

גיליגאן, שככל הנראה ראה שמצבו של הנער קשה, הציע לגלות לו בסוד מה יהיה גורלן של הדמויות, אך הנער סרב, ואמר שהוא מעדיף לראות את סיום הסדרה ביחד עם כולם, בטלוויזיה.

למרבה הצער – המשאלה של קווין לא התגשמה, והוא הלך לעולמו לפני ששודרו הפרקים האחרונים.

דרך The Raw Story. תודה לאורן אישי על הטיפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן