ילד מצא מומיה עם חץ בעין בעליית הגג של סבתו

מסתבר שאצל סבתא יש לא רק שוקולד ותה, כפי שלמד זאת על בשרו הנכד הבא בן ה-10. האירוע הזה התרחש בגרמניה והוא יותר הזוי מכפי שניתן לדמיין.

המשטרה, תובע המדינה ומומחים לזיהוי פלילים בגרמניה הופתעו לשמוע שילד מצא מומיה שהוסתרה בפינה בעליית הגג של סבתו.

הילד, אלכסנדר וולפגאנג קטלר, מצא את המומיה בעליית הגג של סבתו בעיירה דיאפולץ, במדינת סקסוניה התחתונה בגרמניה לפני כחודש, והתעלומה טרם נפתרה מאז.

אביו של הילד העיד כי אביו טייל בשנות ה-50 בצפון אפריקה ואולי מדובר במתנה דוחה במיוחד שהוא הביא איתו כמזכרת מהטיול. למרבה הצער, האב מת כך שאי אפשר לברר את הפרט הזה.

אם לא די בכך, המומיה התגלתה כשהיא בתוך סרקופג, חץ תקוע בראשה, ולצדה מסיכת מוות. בדיקות CT של גולגולת המומיה גילו כי החץ תקוע בעינה השמאלית של המסכנה. אם סבא הביא מזכרת מחו”ל, הוא בהחלט מעט הגזים כשחיפש מתנה מקורית.

אבל זה לא הכל. צילום הרנטגן של הגווייה גילה שהעצמות כוסו בשכבה דקה של מתכת, לכל אורכה הקצר של המומיה שגובהה ככל הנראה 1.50, ומינה לא ידוע. אולי מדובר בקרוב משפחה של וולברין? לא ידוע. לצורך צילומי המומיה, אגב, לא הסירו את התחבושות שכיסו אותה מחשש לפגוע בשרידים, והם הצליחו לתארך גם את גיל התחבושות למאה ה-20.

לפי הפתולוג אנדריאס, שהתראיין לאתר האינטרנט של העיתון הגרמני “דר שפיגל”, העצמות והגולגולת אומנם אמיתיים, אבל המומיה עצמה מורכבת ממספר גופות אדם.

דובר המשטרה מסר, שהעניין בבדיקה. אם החוקרים יגלו כי העצמות בנות מאות שנים הם יסיקו שאכן מדובר במומיה והחקירה תיסגר, אם כי לא נפסלת אפשרות שמדובר בזיוף שנועד להטעות את החוקרים.

בדיקת הרנטגן וה-CT של המומיה באתר בגרמנית 

דרך news.com.au

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן