חמישה קמפיינים יצירתיים מעולם התחבורה

פולסוואגן יצרו חיבור מעניין בין העולם האמיתי לוירטואלי בקמפיין לגולף GTI בהולנד . המשתתפים נדרשו לרדוף אחרי מכונית אמיתית שהופיעה בתוך באנרים והמשתתף המהיר ביותר שהצליח להקליק על המכונית זכה בה.

איך הם עשו את זה? עמודי השער של ארבעת האתרים הגדולים במדינה צוירו בגודל של 20 על 25 מ’ על הקרקע. מכונית אמיתית נסעה על השטח הזה והמשתתפים ראו על מסך המחשב רק את החלק הפרסומי של הבאנרים. ברגע שאחד המשתתפים “תפס” את המכונית – הוא זכה בה.

מאחורי הקלעים של הפרסומת:

 

אם כבר הזכרתי את פולסוואגן, בחברה רצו לקדם את טכנולוגית ה STAT/STOP החדשה בה מנוע הרכב כבה לגמרי כאשר המכונית לא בתזוזה, כמו ברמזור לדוגמא. כדי להדגים את הרעיון הם פיתחו תוסף לכרום שעוצר וידאו ברגע שמסיטים את המבט

קמפיין יצירתי נוסף שייך ללקסוס איטליה והוא סוג של משחק וידאו, אבל אמיתי. 10 מעריצים מעמוד הפייסבוק של לקסוס נבחרו למשחק. המתמודדים ישבו במכונית לצד נהג מרוצי פורמולה 1 והיו צריכים לשרטט מסלול על האייפד שתורגם סימולטנית למסלול אמיתי בעזרת פרוג’קטור מיוחד. המטרה הייתה לגעת ב 7 סימנים שהופיעו על הצג. מי שעשה זאת בזמן המהיר ביותר זכה.

הנה הפרסומת:

הנה מאחורי הקלעים:

 

הנה קמפיין של MINI בבריטניה שפשוט רצו לצ’פר את הלקוחות שלהם שבחרו לקנות את הרכב. בהחלט מערכת יחסית לא נורמלית..

הקמפיין האחרון נקרא הוסטל סקודה וכשמו כן הוא – הוסטל בתוך סקודה.
במוסקבה ניסו לחשוב איך לחשוף את הרכב לצעירים והחליטו להדגיש את היותו מרווח.
צעירים שחיפשו באתרי BOOKING מקום להתארך במוסקבה גילו את “הוטל סקודה” ויכלו להזמין בו לילה.
בתוך הרכב הם יכלו לישון, לקבל שירותי חדרים מהדיילת הצמודה וכמובן לקחת את הרכב לסיבוב בעיר.
התשלום? בלייקים, טוויטים וSHAREים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן