גורילה נשלחה לטיפול בגלל התנהגות סקסיסטית

מסתבר שהדמיון בין בני האדם (לפחות חלקם) לגורילות רב מכפי שחשבנו. אם חיפשתם עוד הוכחות לכך שבאנו מהקוף, המקרה הבא הוא ממש בשבילכם.

בגן החיות בדאלאס החליטו לשלוח גורילה ממין זכר לטיפול נפשי, כיוון שהוא מתנהג באופן סקסיסטי כלפי גורילות נקבות, ובאופן כללי מפגין התנהגות אנטי סוציאלית כלפי גורילות.

פטריק, גורילה מערבית, הוא טיפוס גדול ושרירי. הוא שוקל 195 ומכוסה פרווה שחורה. ממש חלומה של כל נקבת גורילה. טוב, כמעט. מסתבר שפטריק מתנהג לא יפה לחברותיו הגורילות. הוא צפוי להישלח לדרום לקרוליינה לטיפול נפשי, כיוון שנשך את אחת הגורילות ששהו איתו בכלוב גן החיות, צבט גורילה אחרת ונהם כלפי גורילות נקבות אחרות.

עובדי גן החיות בדאלאס העידו כי פטריק חברותי מאוד כלפי בני אדם, אבל הוא לא כל כך מסתדר עם גורילות. הם ניסו פעם אחר פעם לחבר בינו לבין שאר הגורילות בגן החיות אך נכשלו במשימה. מחוסר ברירה, הועבר פטריק לכלוב לבדו בשל התנהגותו. אבל הניסיונות הכושלים לטפל בו והעובדה שהגיעו גורילות נוספות שצריכים לשכן בכלוב שלו, הביאה את מנהלי גן החיות לידי ההחלטה להעביר אותו.

פטריק צפוי להישלח לטיפול ב”גן החיות והגנים הבוטניים של ריברבנקס” שבקולומביה, דרום קרוליינה. גן החיות הזה הוא המקבילה החייתית למוסדות לטיפול נפשי לבני אדם, ומתמחה בטיפול בגורילות עם בעיות התנהגות.

אולי הסיבה להתנהגותו של פטריק קשורה בילדותו. הוא ננטש בידי אימו כשהיה קטן ומאז הוא עבר מגן חיות אחד לאחר, בשל התנהגותו. זה נשמע ממש כמו ילד עם חרדת נטישה שמתקשה להתאקלם במשפחות אומנות.

אך אין מה לחוש צער על פטריק. בגן החיות בריברבנקס אופטימיים לגביו. פטריק צפוי אמנם לשהות בהתחלה לבד בתאו, לצד תאים של גורילות זכרים נוספים, כך שהוא יוכל לראות והריח אותם. בגן החיות ברירבנקס מאמינים שלאט לאט הוא יתחבר לשאר הגורילות ממין זכר, ואף יתכן מאוד שיתאקלם ויוכל לגור איתם יחד באותו הכלוב.

פוסט הפרידה בדף האינסטגרם של גן החיות בדאלאס

עובדי גן החיות של דאלאס הביעו צער על עזיבתו של פטריק. תחת תמונה של פטריק באינסטגרם של גן בחיות הם כתבו “עצוב לנו להגיד ‘נתראה אחר כך’ לפטריק, הגורילה המערבית האהובה, שחי איתנו 18 שנים…אנו בהחלט נתגעגע אליו”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן