קנה פודינג וסידר לעצמו טיסות חינם לכל החיים

דיוויד פיליפס, מהנדס מאוניברסיטת קליפורניה שבדיוויס, הצליח לנצח את השיטה ולהגשים חלום שוודאי קיים אצל כולנו: לקמבן לעצמו ולבני משפחתו כרטיסי טיסה בחינם לכל החיים. מה שבאמת מפתיע זה איך הוא עשה את זה: על ידי אכילת הרבה הרבה פודינג.

פיליפס הוא סוג של קומבינטור בלתי נלאה. בשנת 1999 הוא הבחין במבצע של חברת המזון Healthy Choice. על כל עשרה מדבקות-ברקוד ממוצרי החברה שהצרכן ישלח בדואר, הוא יזכה ל-500 “מיילים” למועדון הנוסע המתמיד של אחת מחברות התעופה. בחודש הראשון של המבצע הניקוד היה כפול – ככה שכל עשרה ברקודים היו שווים למעשה 1,000 מיילים.

פיליפס התחיל מיד לחקור את העניין, וגילה רשת מרכולים בה הוא יכול לקנות גביע אחד של פודינג שוקולד מתוצרת החברה תמורת 25 סנטים. הוא פשט על הרשת וקנה מיד את כל מלאי הגביעים, בהשקעה של למעלה מ-3,000 דולר.

תמונה: Shutterstock

אחרי שהוא שלח את כל הברקודים, הצטברו בחשבונו 1,280,000 מיילים – סכום שהספיק לו ולמשפחתו להכנס ל”מועדון המיליון” של חברות התעופה, שמקנה להם הטבות שונות.

מאז הוא מנצל את המיילים האלה לחופשות שונות בעולם – אבל גם את זה הוא עושה בחכמה: פיליפס דואג “לצוד” מבצעים שיאפשרו לו לצבור עוד ועוד מיילים – ועד היום הוא צובר מיילים במהירות הגבוהה פי חמישה מהמהירות בה הוא יכול לבזבז אותם.

תחמן על, כבר אמרנו? תודו שאתם מצטערים שלא חשבתם על זה קודם.

דרך Gizmodo

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן