סוס על גג: אמת או זיוף?

תמונה תמימה שנשלחה לקרובי משפחה התגלגלה לסיפור חדשותי משעשע עם סוף טוב. זאת כמובן בתנאי שלא נגלה כי מדובר במתיחה מבריקה נוספת.

סטיבן ופט דאוני, זוג מגדלי סוסי מירוץ מברונסוויק, ארה”ב, הופתעו לגלות סייח עומד על מוסך בחיתו בחווה בתמונה ששלח אחיו של סטיבן, ארצ’י. הם היו משוכנעים כי מדובר במתיחה, וכי ארצ’י “העלה” את הסוס על גג מוסך ביתו בעזרת פוטושופ. לטענתם, הם מבינים בסוסים ומעולם לא חזו התנהגות כזו אצל סוסים.

ארצ’י, הבעלים של הסייח, הצליח להוריד את הסייח מן הגג, כמובן לא לפני שתיעד את האירוע יוצא הדופן. מאחר שאף אחד לא ראה את הסייח עולה על הגג, ההשערה היא שהסייח טיפס על גבעה קטנה מאחורי המוסך וכך הצליח לעלות על הגג.

לדעתם של הזוג דאוני, מומחים לסוסים, הסייח ככל הנראה היה בודד או משועמם, לאחר שנותר לבד בחווה בעוד שאר הסוסים נשלחו לאימונים. הסייח, לדעתם, התנהג כילד משועמם שחיפש אחר משהו מעניין לעשות, לכן עלה על הגג.

סטיבן דאוני שלח את התמונות לרבים ממכריו, רובם צחקו או חשבו שמדובר בזיוף. אך לדאוני הדבר לא הפריע, הוא מאמין שזה אכן קרה, הסייח הצעיר עלה על הגג. הוכחה לכך יכולה להיות החור בגג, שנוצר מפרסותיו של הסייח כאשר טיפס על הגג. פט דאוני טוענת שאם הסייח היה חלילה נופל דרך החור הוא לא היה שורד.

מאז האירוע, בעל הסייח ומשפחתו הקימו גדר סביב המקום, כדי למנוע עלייה עתידית של סוסים או סייחים לגג, רק ליתר ביטחון. האם האירוע הזה באמת התרחש? שפטו בעצמכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן