התקנתם iOS 7? כך אחרים יכולים לעקוף בקלות את מסך הנעילה שלכם

iOS 7, מערכת החדשה של אפל לאייפונים ואייפדים, עלתה לאוויר שלשלום, ומאז הספיקו למעלה מ-35 אחוזים מבעלי המכשירים של אפל לשדרג למערכת החדשה.

ראו גם: הדרך המהירה לגלות אילו תכונות של IOS7 לא זמינות באייפון ובאייפד שלכם

על פניו, מדובר בשדרוג מבורך. מלבד עיצוב מעורר מחלוקת, כל התוספות החדשות מוצלחות ויעילות. רק מה – מסתבר שביחד עם העדכון הגיע באג מעצבן למדי, שמאפשר לכל אחד “לעקוף” את מסך הנעילה של האייפון, גם אם זה מוגן על ידי סיסמה.

הפריצה הזו אמנם לא מאפשרת גישה חופשית לכל תכני המכשיר – אך כן מאפשרת, בין השאר, לגשת לספרית התמונות במכשיר ואף לשתף את התמונות במייל או בפייסבוק. אם כבר נכנסתם לפאניקה – אין מה לדאוג. שינוי קטן בהגדרות ותהיו מוגנים מהבאג.

כך תעקפו את מסך הנעילה של האייפון: כשהאייפון נעול, העבירו אצבע מהחלק התחתון שלו כלפי מעלה כדי לעלות את “מרכז השליטה” החדש. בחרו באפליקצית הסטופר (האייקון של השעון), ואז עברו בתפריט התחתון לשעון המעורר. עכשיו ליחצו על כפתור הכיבוי עד שיופיע חיווי ה”החלק כדי לכבות את המכשיר”.

בשלב זה לחצו על כפתור הביטול, ומייד לאחר מכן לחצו פעמיים על כפתור הבית, כאשר בפעם השניה השאירו אותו לחוץ קצת יותר זמן. אם עשיתם את הכל כמו שצריך ובטיימינג נכון – יופיע בפניכם מסך ריבוי-המשימות של האייפון, ויאפשר לכם לגשת לחלק מהאפליקציות (בין השאר אפליקצית המצלמה, ודרכה ניתן להגיע בקלות לאלבום התמונות).

לא רוצים שזרים יחטטו לכם באלבומים? ראשית – שמרו על המכשיר שלכם כך שזה לא יפול על ידיים זרות.

שנית, כדי להיות בטוחים שאף אחד לא יוכל לנצל את הפירצה, בטלו את הגישה למרכז השליטה ממסך הנעילה על ידי תפריט ההגדרות, תת-תפריט “מרכז השליטה” וכיבוי האפשרות לגשת אליו כשהמכשיר נעול.

דרך Gizmodo

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן