ה”מדען” הזה הוכיח שיחסים הומוסקסואליים הם שגויים בעזרת מגנטים

גבירותיי ורבותיי – יש לנו הוכחה מדעית לכך שיחסים הומוסקסואליים אינם כדרך הטבע! צ’יבוויהם אמאלהא, סטודנט ניגרי באוניברסיטת לאגוס, “הוכיח” שבני אותו מין לא אמורים להיות זה עם זה – והוא עשה זאת באמצעות מגנטים.

הטענה המדעית של אמאלהא פשוטה למדי: הוא הראה שמגנטים נמשכים זה לזה כשהקטבים שלהם מנוגדים – אך כשמנסים לחבר שני מגנטים באותו קוטב הם דוחים זה את זה. ההגבלה לבני אדם פשוטה: “זה אומר שגבר לא יכול להמשך לגבר אחר כי הם אותו דבר, ואישה לא יכולה להמשך לאישה אחרת כי הן אותו דבר. ככה הוכחתי באמצעות פיזיקה שנישואים הומוסקסואליים אינם תקינים”, הוא כתב במחקר שלו.

תמונה: Shutterstock

המגנטים לא שכנעו אתכם? אין בעיה – לסטודנט המבטיח יש גם הוכחה מתמטית. הוא השתמש במשוואה פשוטה עם שני נעלמים: a+b. לא משנה כיצד מסדרים את המשוואה, a+b או b+a, התוצאה תמיד תהיה אותה תוצאה.

כשמנסים לחבר a+a אז… אממממם, בתכל’ס זה אותו דבר, אבל זה לא נתן לאמאלהא לבלבל אותו. הוא טען שהתוצאה במשוואה בה מחברים נעלם אחד עם עצמו תהיה אותו נעלם (למעשה – היא תהיה 2a, אבל לטענת המדען “הוא לא עוסק במספרים אלא בנעלמים עצמם, לכן a+a=a) – מה שמוכיח שכששני עצמים זהים מתחברים הם לא יכולים ליצור משהו חדש.

מבולבלים? גם אנחנו.

תמונה: Shutterstock

אמאלהא “הוכיח” את הטענה שלו גם באמצעות ביולוגיה וכימיה – תמיד דרך טענות שלא באמת קשורות ישירות להומוסקסואליות ולא מסתכלות על התמונה הרחבה אלא רק על הדגמות מאוד ספציפיות בתחומים אלה. כעת הוא רוצה שהמחקר שלו יופיע בכתבי עת בינלאומיים.

הפרופסור שלו, דוקטור הנרי בויו, אמר: “הוא חשב על הרעיון של להשתמש במדע בשביל להוכיח שנישואים הומוסקסואליים אינם תקינים, ועבדנו על זה ביחד. אנשים מסויימים טוענים שזה לא תקין בגלל הדת, אבל הוא הלך צעד אחד קדימה והשתמש במדע ובמתמטיקה כדי להוכיח את זה. הרעיון הוא מקורי שלו, והוא ראוי להערכה עליו. אנחנו תומכים ברעיון הזה. אתה יכול לצטט אותי אם תרצה – הרעיון של הבחור הזה אמיתי והוא הוכח בצורה מדעית”.

זה השלב בו אנחנו אומרים שמכיוון שאנחנו באינטרנט, יש סיכוי שמדובר במתיחה. במקרה הזה – אנחנו ממש ממש מקווים שזו מתיחה. בבקשה?

דרך io9

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן