למה לא כדאי לכם להשתתף בתחרות של תפוז

אני כותב את הכתבה הזו מרוב עצבים. למה? כי אני מרגיש שרימו אותי. יתר מזאת, לא רק אותי, אלא עוד משתתפים רבים בתחרות הצילום של סמסונג ותפוז.

התחרות הולכת כך, לכאורה, לפי מה שכתוב בעמודים הראשיים:

“חמש התמונות שיזכו למספר הלייקים הרב ביותר יעלו לשלב בחירת השופטים. 24 שעות לאחר סיום התחרות נכריז על הזוכה!”

אז מה עשיתי? העליתי תמונה משלי (למעלה), תמונה אשר קמתי בשבילה לפנות בוקר, לאחר שלוש שעות שינה בלבד וביקשתי מחברי לעשות לייק.

מהר מאוד, הפכתי להיות בעל הלייקים הכי גבוה מבין התמונות האחרות. החזקתי אצבעות וקיוויתי שאעלה לשלב הבא ואנצח.

אך, ביום הכרזת הזוכה, זכתה תמונה שבאותו הרגע, קיבלה רק חמישה לייקים:

ויחסית לתמונה כמו שלי, זה מעצבן, לא?

מיד פניתי לפורומים, אשר סיננו אותי. לאחר מכן פניתי למנהלים, שהזכירו תקנון. תקנון, תקנון! איך שכחתי שיש דבר כזה. הלכתי לחפש. לא מצאתי אותו במשך שעתיים, עד שהגעתי לעמוד אחד, בו התקנון חבוי.

מסתבר, שהמשחק מכור. השופטים מתחבאים מאחורי כינויים, הם מנהלי פורומים. וכל מה שרשום לא בתקנון – כל מה שהמשתמש רואה, זה בולשיט! יודעים למה? כי כתוב בתקנון:

“1.6 בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לבין כל פרסום אחר מכל סוג ומין, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים הם לנוחות המשתתפים בלבד.”

ולמה המשחק מכור? כי השופטות והשופטים רשאיים לבחור איזה זוכה שבא להן!

“3.1 במהלך תקופת הפעילות, בכל אחת מהתחרויות, הגולשים יתבקשו להצביע באמצעות כפתור “לייק” עבור התמונות האהובות עליהם , ו-5 התמונות שיזכו למרב ההצבעות, יעלו לשלב הגמר. כל גולש רשאי להצביע פעם אחת לכל תמונה ועורכות התחרות רשאיות על פי שיקול דעתן הבלעדי לנקוט בכל אמצעי על מנת לאכוף מגבלה זו. על אף האמור לעיל צוות שופטים מיוחד המורכב ממנהלי פורומי הצילום בתפוז יוכל לבחור תמונה נוספת לפי שיקול דעתו המקצועי והיא תעלה גם כן לשלב הגמר מבלי תלות במספר הלייקים שלה.

אז הוגן? זה לא. אמין? זה לא.

לכן, למה לכם להשקיע ולהשתתף בתחרות הזו אם אתם לא מקורבים של אחת העורכות? אם כן, סחטיין, סידרתם לעצמכם טלפון בחינם. אם לא- חבל לכם על הזמן.

משפטית אני לא יכול לתבוע אותם, כי מסתבר ש’חתמתי על תקנון כאשר העליתי את התמונה’, אבל כשהעיליתי תמונה, לא ידעתי בכלל שיש תקנון. מה שאני יכול לעשות זה להעביר את הסיפור הזה הלאה, שלא תיפלו באותו הפח בו אני נפלתי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן