כך משלמים דו”ח חנייה עד הגרוש האחרון

גם זו דרך לנקום ברשויות: אזרח אוסטרלי קיבל דו”ח חניה על סך 60 דולרים, והחליט לשלם אותו במטבעות של חמישה ועשרה סנט. כמובן שנקמה לא עובדת אם לא מתעדים אותה – והבחור הזה צילם את תשלום הקנס בוידאו.

שלא בצורה מפתיעה, פקידת הקבלה בעמדת התשלום לא הסכימה לקבל את התשלום, ועובד נוסף שהגיע למקום דרש ממנו לגשת לבנק שמעבר לכביש ולהמיר את המטבעות הקטנים בשטרות. האיש הזה כנראה לא ידע שהגיבור שלנו הגיע מאותו בנק בדיוק – שם הוא הוציא במיוחד את 60 הדולרים שלו בכסף קטן. מאוד קטן.

בסופו של יום, הבחור יצא מהמקום והשאיר שם את כספו, מבלי שהפקידה אישרה את קבלת התשלום או סיפקה לו קבלה. מבחינתו העובדה שהתשלום מתועד מספיקה, ואת חובו לחברה הוא כבר שילם. עובדי העירייה לא נראו מרוצים במיוחד מהטריק הויראלי הזה – ויהיה מעניין לראות כיצד רשויות החוק יתייחסו לשיטת התשלום שלו.

המקרה הזה מזכיר לנו מקרה נוסף, בו בחור אמריקני ניסה לשלם קנס באמצעות 137 חזירי אוריגמי. גם אז הרשויות סרבו לקבל את הכסף (לפחות עד שלא “ישטיח” את השטרות המקופלים) – אבל אז הם לפחות התייחסו בעניין בהומור ובהבנה, ולא בטונים חסרי סבלנות ומאיימים כמו בסרטון האוסטרלי.

דרך LiveLeak. תודה לאסף מגידש

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן