הרכב של גוגל Street View פגע במשאית, שני אוטובוסים וניסה להימלט

תאונות “פגע וברח” הן כנראה הדבר הכי פחדני, חבר אחריות ושפל שאפשר לעשות על הכביש. לעשות את זה בזמן שאתה נוהג באוטו של גוגל סטריט וויו, ואז עוד לגרום לעוד שתי תאונות בזמן שאתה מנסה לברוח מהמקום – זו כבר טיפשות של ממש.

אדם שתיעד את רחובות אינדונזיה במכונית של סטריט וויו פגע בטעות ברכב מסחרי. הנזק שנגרם לרכב הנפגע לא היה גדול במיוחד, והנהג של גוגל אף ליווה אותו למוסך. אבל אז חל איזושהו שינוי: הנהג של גוגל פחד שחשבון המוסך יהיה גבוה מדי, ואז נכנס לפאניקה. הוא שם גז – וניסה לברוח מהמקום.

אם לנסות לברוח באמצעות אחת המכוניות הכי בולטות בעיר נשמע לכם מטופש – אז העובדה שבמהלך הבריחה הוא פגע בעוד שתי מכוניות בטח בכלל תגרום לכם לדפוק את ראשכם בקיר. או להבין שאולי התאונה הראשונה לא היתה מקרית, אלא פשוט בגלל שמדובר בנהג גרוע.

לאחר התאונה השלישית הנהג החליט לוותר, ולאחר זמן קצר נעצר לחקירה. בסופו של דבר הוא שוחרר, ושילם את עלויות כל הנזק שהוא גרם. אם הוא לא היה נכנס לפאניקה ומשלם את הנזק שגרם לרכב הראשון, הוא היה יוצא עם חשבון של כ-200,000 רופיה, שהם כ-60 שקלים בסך הכל.

בגוגל אישרו את המקרה, ואמרו לסוכנות AFP: “אנחנו מתייחסים לתקריות כגון אלה במלוא הרצינות. אנחנו עובדים ביחד עם הרשויות כדי לטפל במצב”.

דרך Gizmodo

התמונות מתוך קהילת KASKUS

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן