פרסומת תאילנדית חדשה מרגשת עד דמעות (וידאו)

השבוע החולף היה ללא ספק שבוע עמוס וגדוש כל טוב, בכל הנוגע לפרסומות חדשות ומעולות ששוחררו לרשת. התרגשנו עם הפרסומות המעולה של גינס וגם מפרסומת המסטיקים המקסימה, השתוללנו עם פרסומת מצת ה-USB היפנית המופרעת, צחקנו עם אולד ספייס, והשיא הגיע עם הפרסומת הגאונית למוצר המפתיע של השנה, ספריי השירותים מונע הריחות.

לפני שאנחנו מסכמים שבוע פורה במיוחד ורגע לפני כניסת יום כיפור, חכו רגע, זה עוד לא נגמר הנה עוד סרטון מעולה שיכול בקלות להתקשר גם ליום חשבון הנפש אליו אנחנו נכנסים.

לפני יומיים, עלתה לרשת פרסומת תאילנדית חדשה ומאוד מרגשת. הפרסומת בת שתי הדקות לרשת הסלולר התאילנדית True Move H מציגה סיפור נוגע ללב. ילד קטן וחסר אמצעים מנסה לגנוב משכך כאבים מדוכן תרופות בשוק ונתפס על ידי בעלת הדוכן העצבנית. בעל דוכן המרקים ממול מחליט לשלם עבור התרופות של הילד וגם מעניק לו מרק ירקות במתנה, להעניק לאמו החולה. הילד חוטף את השקית עם המצרכים מידיו של בעל הדוכן ובורח בבושת פנים מהמקום.

30 שנים אחר כך, בעל הדוכן כבר התבגר ועדיין מוכר מרקים ביחד עם בתו. לפתע במהלך העבודה, הוא לוקה בהתקף לב ומובהל לבית החולים, שם מתברר לביתו שעלות הטיפול בו עצומה ואין ברשותה היכולת לממן אותו. שם הפרסומת זוכה לטוויסט מפתיע ואולי מעט צפוי, אך בכל זאת, מצליחה לצמרר ולרגש את הצופה עד דמעות, בדרך למסר של חברת הסלולר: “Giving is the best communication” או בתרגום חופשי לעברית: “לתת זו דרך התקשורת הטובה ביותר”.

התרגשתם? אהבתם? שמאלץ? צפוי מדי לטעמכם? צפו בפרסומת הנהדרת הזו, ושתפו אותנו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן