15 דברים מגניבים שאפשר להדפיס עם מדפסות תלת-ממד

מוגש באמצעות ZAPO – הדפסת תמונות בעיצוב אישי על מגוון מוצרים. 15% הנחה לגולשי חורים ברשת בהקשת קוד קופון – holes (פרסומת)

 

אלא אם כן ניתקל בהתפתחויות לא צפויות, סביר להניח שהמדפסות התלת-ממדיות ישנו את חיינו מהקצה אל הקצה במהלך השנים הקרובות. הטכנולוגיה עדיין בחיתוליה, אך ככל שעוברים הימים היא הופכת לזולה, זמינה ומוצלחת יותר.

עד שנוכל להדפיס בבית צעצועים, כלי מטבח, פסלים, קופסאות ועוד שלל כלים שימושיים – הנה דוגמאות לדברים ממש מגניבים שאנשים כבר מדפיסים בתלת-ממד. ככה, שיהיה לנו מושג מה נוכל לעשות בלחיצת כפתור בעתיד.

עד אז נוכל רק להדפיס את התמונות של ההדפסות האלה במדפסת הביתית. גם זה משהו.

1. קייס לסמרטפון

קייסים לסמארטפונים זה לא עניין יקר – אבל מי שרוצה להחליף כאלה בתדירות גדולה יבין שזה יכול ליצור חור לא קטן בכיס. עם מדפסות תלת-ממד ניתן לעצב ולהדפיס קייסים שונים על בסיס יומי – והם יכולים לצאת לא פחות (ואפילו יותר) יפים מאלה שאנחנו קונים בחנות.

התמונה דרך Design Milk.

 

2. אופניים

לא היינו מבטלים עדיין את המנוי לתל-אופן, אבל האופניים האלה, שהודפסו במדפסת תלת-ממד, עובדות ומאפשרות להגיע ממקום למקום. אם יגנבו לכם אותן – תוכלו פשוט להדפיס לכם חדשות.

דרך Policymic

 

3. סקייטבורד

לא מוכנים לקחת את הסיכון ולרכב על אופניים שהדפסתם לבד? אולי כדאי להתחיל בכלי תחבורה בסיסיים יותר. נניח סקייטבורד.

דרך thecultureofme

 

4. גיטרות

את המיתרים ואמצעי ההגברה אמנם תצטרכו לקנות בחנויות מוזיקה – אבל בהחלט אפשרי להדפיס גופים של גיטרות במדפסות תלת-ממדיות. בתמונה מוצגת גיטרה חשמלית – אך יש עדויות גם של גיטרות אקוסטיות שהודפסו בבית ומוציאות יופי של סאונד.

דרך Policymic

 

5. מצלמת ריפלקס

מדפסות תלת ממדיות יכולות להפיק מצלמות ריפלקס, בעלות כוללת של 30 דולרים לחומרים ובערך שעה להרכבה. אם אין לכם עדשות מתאימות, תוכלו אפילו להדפיס לעצמכם כאלה.

דרך Popsci

 

6. משקפי שמש

למה להוציא מאות שקלים על מסגרת כשאפשר להדפיס אחת בבית ולהתאים אצל האופטימטריסט רק את העדשות? מוצלח במיוחד להיפסטרים שבכל מקרה מרכיבים משקפיים מפלסטיק.

דרך הפינטרסט של Marc Guberti

 

7. ביקיני

תתפלאו, אבל הביקיני המודפס שבתמונה אינו תוצאה של חובבת חופים קמצנית – אלא פריט אופנה יוקרתי שהוצג בשבוע האופנה בפריז בתחילת השנה. לא בטוח שהיינו נכנסים למים עם בגד ים מפלסטיק – אבל עולם בו נוכל להדפיס לעצמנו בגדים נשמע מגניב במיוחד.

דרך Policymic

 

8. פסל של עצמכם

תמיד רציתם להרגיש כמו מיליונרים ולהקיף את עצמכם בדיומיים עצמיים כמו פורטרטיים ופסלים? לגבי התמונות עדיין אין לנו פתרון – אבל מדפסות תלת-ממד יאפשרו לכם להדפיס פסלים של עצמכם ולטפח את ייצר הנרקיסיזם שבכם.

חברת קוקה קולה עורכת בימים אלה קמפיין שיווקי שהפרסים בו הם פסלים כאלה. אם אתם שותים הרבה מוגזים – אולי תצליחו לשכנע את האנשים מקולה להדפיס לכם פסל כזה כבר היום.

דרך Popsci

 

9. נעליים

מושלם כדי להוסיף עוד כמה זוגות נעליים לארון, או להתאים את הצבע לשמלה החדשה. בתמונה: נעליים שהודפסו עם קייס לאייפון, שזה כנראה הדבר המיותר אך המגניב בעולם.

דרך Freedom of Creation

 

10. עצמות חלופיות

שברתם עצם חשובה בגוף? בקרוב תוכלו להשתיל במקומן עצמות חלופיות שהודפסו במיוחד בשבילכם במדפסות תלת ממד – כמו שעשתה אישה בת 83 עם הלסת שלה.

דרך Policymic

 

11. מחזיקי ביצים

מתקשים לשמור על הביצים הקשות שלכם במקום במהלך ארוחות הבוקר? זה אמנם נשמע כמו מטאפורה למשהו אחר לגמרי – אבל זה לא. מחזיקי הביצים האלה נאים מאוד, ויאפשרו לכם להנות מהביצה של הבוקר בלי לרדוף אחריה בכל המטבח. כרגע ניתן לרכוש אותם בקצת פחות מעשרה דולר ליחידה. עוד כמה שנים תוכלו להדפיס כאלה בבית.

דרך Creative Blog

 

12. שעון

שעון הוא אחד העצמים המכאניים הפשוטים ביותר שיש, וכל עוד אתם קונים את המנוע בחנות אלקטרוניקה אתם יכולים לעצב אחד איך שתרצו. מיותר לציין שברגע שיהיה ניתן להדפיס את החלקים בבית – אף פעם לא תצטרכו לשלם על שעון מחוגים למטבח שוב.

דרך Hongkiat

 

13. מכונית

איבן סנץ’ הניו-זילנדי חולם לבנות לבד אסטון מרטין בעזרת מדפסת תלת-ממד די בסיסית בשם Solidoodle שיכולה להדפיס חתיכות בגודל 10 סנטימטרים (לאורך, רוחב ועומק) וגישה לאינטרנט. הוא הוריד מהרשת הדמיה תלץ-ממדית של הרכב היוקרתי, פירק אותה לחלקים, והתחיל להרכיב לו את האוסטן מרטין שלו, חתיכה חתיכה. מדי יום, לפני שהוא הולך לעבודה, הוא מפעיל את המדפסת התלת-ממדית שתדפיס עוד חלק, וכך עושה גם מדי ערב לפני שהוא הולך לישון. כך, יש לו שתי חתיכות ביום מהחלום שלו. עד כה הצליח סנץ’ להדפיס 72 אחוזים מגוף הרכב בהשקעה של 2,000 דולרים בלבד בחומרים. כמובן שהדגם שייצא לו לא יהיה משהו שניתן יהיה לנסוע בו. לסיפור המלא.

 

14. מוזג שוטים

עושים מסיבה אבל אין בארמן בסביבה? אין בעיה – הדפיסו את המכשיר הנוח כאן למעלה, והוא כבר יעשה את מלאכת המזיגה המדוייקת של השוטים במקומכם.

דרך Popsci

 

15. כלי נשק

תמונה: Shutterstock

כמו כל טכנולוגיה – גם את ההדפסה התלת-ממדית אפשר לנצל לדברים לא כל כך סימפטיים. האספקט הכי מפחיד של המדפסות החדשות הוא ללא ספק העובדה שכל מדפסת כזו תהיה מסוגלת, לפחות תאורטית, להדפיס כלי נשק חמים ועובדים לגמרי. רק לחצו על “הדפס” וקבלו אקדח. ב”צינור לילה” עשו לאחרונה תחקיר שהוכיח שניתן להבריח אקדחי פלסטיק כאלה גם לאיזורים מאובטחים.

למרות שזה מפחיד – יש לזכור שלא אקדחי פלסטיק הורגים אנשים – אלא אנשים הורגים אנשים. לכל טכנולוגיה יש “צד אפל” – ואנחנו תמיד מעדיפים להסתכל על היישומים החיוביים במקום לדאוג לשליליים.

השימושים האחרים שהוצגו כאן בתמונות וודאי שכנעו גם אתכם שבהחלט יש למה לחכות.

מוגש באמצעות ZAPO – הדפסת תמונות בעיצוב אישי על מגוון מוצרים. 15% הנחה לגולשי חורים ברשת בהקשת קוד קופון – holes (פרסומת)

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן