הושמץ כי השתמש בלפטופ ברכבת התחתית – ולא נשאר חייב

שיימינג אינטרנטי לאנשים מעצבנים במרחב הציבורי זה עניין שלא מעט אנשים אוהבים לעשות מדי פעם. גם אני מוצא את עצמי מתלונן לא אחת בפייסבוק על הבחור שהחליט לעשן דווקא בתוך תחנת האוטובוס ולהסריח לי את הבגדים לשארית היום, ואני בטוח שאני איני היחיד.

אתמול בבוקר אחד הנוסעים ברכבת התחתית של ניו יורק הבחין בבחור שהתיישב על ריצפת הרכבת העמוסה, ועבד על הלפטופ שהיה מונח בין רגליו. “גם אם אתה וורקהוליק זה לא תירוץ להיות מעצבן” (במקור הוא כתב שם asshole), כתב המשתמש והעלה תמונה של הוורקהוליק בפעולה:

על פי הטיעון של פותח הדיון, הבחור התיישב ברכבת העמוסה, תפס יותר מקום על ריצפת הרכבת ובכך גרם לאנשים שעמדו סביבו להצטופף. משתמשים אחרים לא הסכימו על הקביעה של פותח הדיון, ואמרו שלפי התמונה נראה שהרכבת לא כל כך עמוסה – ושבאופן כללי זה לא ממש לעניין לצלם מישהו ללא ידיעתו.

ואז הגיע הטוויסט. מסתבר שגם הבחור שצולם גולש ב-Reddit – והוא מיהר להגיב לתמונה.

היי, זה אני!! לא שמתי לב כשצילמת את זה, אחרת הייתי מנופף לשלום כדי שהתמונה תצא יותר מחמיאה. הצד הקדמי של הראש שלי נראה פחות קירח מהקודקוד שלו, אני נשבע!

קצת רקע: אני בדיוק בשלבי הסיום של התזה שלי. במקביל, התחלתי עבודה חדשה ואישתי חזרה ללימודים. ויש לנו גם תינוק חדש, ילד שני. אשתי ואני ישנים בדרך כלל 3-4 שעות, וזה עוד בלילה טוב. בשאר הזמן אנחנו רק עובדים ועובדים ועובדים, כולל בסופי שבוע. אנחנו מרשים לעצמנו רק ערב אחד לכל אחד כדי לשמור על מידה סבירה של שפיות.

כל זה אומר שהאפשרויות שלי הן או לעבוד ברכבת התחתית או להפחית את זמן השינה הכללי שלי עוד יותר (דרך אגב – ברגע המצולם אני בודק את ההערות האחרונות שהמנחה שלי שלח על התזה). בדרך כלל אני מצליח למצוא מקום לשבת בו, אבל הבוקר התעכבתי בגן הילדים, ולכן נקלעתי לסיטואציה מעוררת הרחמים הזאת. אני מצטער אם גרמתי לך לחוסר נוחות. באופן אישי, לא הרגשתי שהרכבת היתה כל כך עמוסה, והמעבר בו ישבתי היה ריק כמעט לגמרי. עברתי לשבת במושב בתחנה שברחוב 72.

בכל מקרה, שיהיה לך יום מוצלח, ואני מקווה שבחורים מסכנים כמותי ימשיכו להיות המקור הכי גדול שלך לאי נוחות בחיים. ולכל המודאגים – הרצפה של הרכבת התחתית היא די נקייה (מה שגם אתם תגלו כשילד העולל שלכם יתחיל לזחול עליה). ככל שאני יכול לראות המכנסיים שלי נשארו נקיות.

בשלב זה כנראה שגם מי שהעלה את התמונה הבין שהוא הלך צעד אחד רחוק מדי, ופרסם סוג של התנצלות, בו הוא טען שהוא צילם את התמונה כי היא נראתה לו מצחיקה, וברך את המצולם על הולדת התינוק ועל התזה המתקרבת.

סוף טוב הכל טוב.

דרך gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן