האם אינסטגרם מתכננת לנו פרסום בולט יותר?

כבר די הרבה זמן שמדברים על פרסומות באינסטגרם. למעשה הפרסום באינסטגרם קיים כבר תקופה לא קצרה, אבל מה שהתחיל בתור קבוצות רכישה לקופונים וממשיך עד היום דרך פרופילים עצמאיים של מותגים או אתגרים וקמפיינים בקבוצות הגדולות (כמו אינסטא ישראל) – עומד לקבל את החותמת הרשמית של אינסטגרם.

אמילי וייט בת ה-35, מנהלת התפעול של אינסטגרם, מונתה לאחרונה על ידי פייסבוק במטרה להביא את אינסטגרם לרווחיות. בראיון שנערך עמה עבור הוול סטריט ג’ורנל, התייחסה אמילי לתוכניות של אינסטגרם תחת שלטונה של פייסבוק.

אמילי וייט (מתוך אתר הוול סטריט ג'ורנל)

עם זאת, מבינים באינסטגרם שלא כדאי לפרסום להיות אגרסיבי ופולשני מדי. בחברה מודעים לכך שמותגים רבים מקדמים את עצמם בפרופילים רגילים וחינמיים כאחד האדם.

כמו שמסתמן כרגע, כלל לא בטוח שהמצב הקיים עומד להשתנות באופן דרמטי. התוכניות והמודלים הרשמיים טרם פורסמו, אך וייט רמזה בראיון שיתכן והקלקה על תמונות בעלות אופי פרסומי תוכל להוביל לאתרים חיצוניים, ויתכן ויוצבו גם פרסומות באיזורי החיפוש והתמונות הפופולריות באפליקציה.

אנחנו כמובן נמשיך לעקוב ולעדכן.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן