כבר די הרבה זמן שמדברים על פרסומות באינסטגרם. למעשה הפרסום באינסטגרם קיים כבר תקופה לא קצרה, אבל מה שהתחיל בתור קבוצות רכישה לקופונים וממשיך עד היום דרך פרופילים עצמאיים של מותגים או אתגרים וקמפיינים בקבוצות הגדולות (כמו אינסטא ישראל) – עומד לקבל את החותמת הרשמית של אינסטגרם.
אמילי וייט בת ה-35, מנהלת התפעול של אינסטגרם, מונתה לאחרונה על ידי פייסבוק במטרה להביא את אינסטגרם לרווחיות. בראיון שנערך עמה עבור הוול סטריט ג’ורנל, התייחסה אמילי לתוכניות של אינסטגרם תחת שלטונה של פייסבוק.
עם זאת, מבינים באינסטגרם שלא כדאי לפרסום להיות אגרסיבי ופולשני מדי. בחברה מודעים לכך שמותגים רבים מקדמים את עצמם בפרופילים רגילים וחינמיים כאחד האדם.
כמו שמסתמן כרגע, כלל לא בטוח שהמצב הקיים עומד להשתנות באופן דרמטי. התוכניות והמודלים הרשמיים טרם פורסמו, אך וייט רמזה בראיון שיתכן והקלקה על תמונות בעלות אופי פרסומי תוכל להוביל לאתרים חיצוניים, ויתכן ויוצבו גם פרסומות באיזורי החיפוש והתמונות הפופולריות באפליקציה.
אנחנו כמובן נמשיך לעקוב ולעדכן.