3 הרצאות טד שיסבירו למה הקריירה שלכם לא ממריאה

מאת: נטלי ריער, מנהלת תוכן – עבודה וקריירה ב-AllJobs

בתקופה בה אנו חיים, רק קו דק מפריד בין חיי הפנאי שלנו לבין העיסוק. אך האם באמת מותר לחלום ולשאוף להגשים את עצמנו דרך הקריירה? והאם אין הקריירה מתגשמת לנו על חשבון דברים אחרים בחיים?

כל עוד לשאלה “מה אתה עושה בחיים?” יש משמעות עבורכם, כדאי לפחות לנסות להפוך שאיפות למציאות. לפניכם 3 הרצאות שיעזרו לכם להמריא, ואפילו עם תרגום לעברית.

לארי סמית: מדוע לא תצליחו להשיג קריירה נהדרת

האיש הזה נראה די פסיכי, אבל הוא מצחיק ואמיץ מספיק כדי להטיח בפניכם את האמת המרה: לא תהיה לכם קריירה נהדרת. למה? כי אתם עצלנים, כי בחרתם שלא לנסות בכלל וכי יש לכם יותר מדי תירוצים.

אגב, אם אתם עדיין לא יודעים מהי העבודה שבה אתם באמת חושקים, זה אף פעם לא מאוחר מדי לגלות – קראו על הכוון תעסוקתי.

שריל סנדברג: מדוע יש מעט מדי נשים מנהיגות

הסרטון הבא מומלץ לצפייה גם לגברים. בכל זאת, עולם המסרים בו אנו חיים מושפע משני המינים ומכמה דורות. אז מדוע למעשה נשים לא מגיעות לפסגה של אף מקצוע באף מקום בעולם? כאישה שהגיעה לפסגה של פייסבוק, שריל סנדברג רוצה להעביר 3 מסרים לנשים אשר מעוניינות להיות חלק משוק העבודה: 1. שבי ליד השולחן 2. הפכי את בן זוגך לשותף אמיתי 3. אל תעזבי לפני שאת עוזבת. צפו והבינו מה זה אומר.

 

ג’ייסון פריד: מדוע “עבודה” לא מתרחשת במקום העבודה

ג’ייסון פריד חושב כמו שאנשים שאוהבים לעבוד מהבית חושבים – שהמשרד הוא בעצם מקום שלא טוב לעבוד בו. עובדה שיש ימים בהם אנחנו מבלים במשרד מעל 9 שעות ומגלים לדאבוננו שלא הספקנו כלום. עוד טענה מעניינת של פריד – מנהלים וישיבות הם גנבי הזמן הגדולים של המשרד ולמעשה ממש מפריעים לעובדים במילוי תפקידם.

תמונת שער

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן