עכשיו זה מדעי: החתול שלכם רוצה להרוג אתכם

כשהחתול החמוד שלכם יושב עליכם ומגרגר בהנאה הוא לאו דווקא חושב לעצמו משהו כמו “וואו, איזה כיף לי, אני יושב על הבן אדם שאני אוהב ומגרגר”. על פי ספר חדש של חוקר החיות הבריטי ג’ון בראדשו, הוא מתכנן באותו זמן איך הוא יאכל אתכם וימלא את ביטנו בבשר אדם עסיסי.

כן, מסתבר שהחתולים שאנחנו כל כך אוהבים לאו דווקא אוהבים אותנו בחזרה. בספר, Cat Sense, טוען החוקר שתהליך הביות של החתולים עדיין לא הושלם, ושהם בראש ובראשונה טורפים אכזריים שכל מה שמעניין אותם הוא בשר.

“היכולת של החתולים להיות חברתיים היא רק בת כמה אלפי שנים. הביות של החתול אינו מושלם, וזה בא לידי ביטוי גם בצורך שלו להמשיך לצוד וגם בחוסר היכולת שלו להיות חברתי. אחד מההשלכות של זה הוא הפרצוף של החתול, שאינו מביע רגש”.

בראדשו גם טוען שגופם של החתולים נועד לצרוך בשר, והם לא יוכלו להפוך לצמחוניים בשום שלב באבולוציה שלהם – כך שככל הנראה הם תמיד ישארו ציידים.

תמונה: Shutterstock

אם זה לא היה ברור עד עכשיו – בראדשו הוא איש של כלבים. הוא טוען שכלבים הם חיות מחמד מוצלחות בהרבה מחתולים, שכן הכלבים בויתו בצורה מלאה יותר ומצליחים “להבין” את בני האדם ואת הצרכים והרצונות שלהם.

אין ספק שכלבים חברותיים ומתחברים יותר מחתולים – אך גם לחתולים לא חסר, ומי שטוען שאין להם יכולת להבין בני אדם ולהתנהג בצורה חברותית כנראה לא גידל חתול מימיו. מצד שני – אולי בזמן שאני כותב את השורות האלה החתול שיושב לי על הברכיים רק מדמיין כיצד הוא יטרוף לי את הפנים כשלא אשים לב. לכו תדעו.

דרך Jezebel

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן