הקמפיין הכי מחורבן למדבקות רכב

אומרים שאין דבר כזה פרסום רע – אבל בהחלט יש דבר כזה פרסומות רעות. חברת שיווק בטקסס החליטה לפרסם את שירותיה באמצעות מדבקה מאוד מטרידה, שאמורה להיות מודבקת על הדלת האחורית של טנדרית וליצור אשליה אופטית כאילו בתוך הטנדר קשורה אישה חטופה.

המטרה, למרבה ההפתעה, אינה לפרסם אירועי חטיפה, אונס או סתם מיזוגניה – אלא להראות ללקוחות הפוטנציאליים עד כמה מציאותיות המדבקות שהחברה מנפיקה. המדבקה הודבקה על הטנדר של אחד העובדים – וזה התחיל לצאת לסיבובים בעיר. מיותר לציין שהמהומה לא איחרה להגיע.

סקר שערכה תחנת טלוייזיה מקומית הראה שרוב התושבים במקום מתנגדים בתוקף לקמפיין הזה, ובצדק: הוא הופך אלימות נגד נשים לטריק שיווקי, זאת בלי להזכיר שהוא אפילו לא מבוסס על רעיון מקורי.

לבעל חברת השיווק זה לא ממש מפריע – והמדבקה עדיין מודבקת על הטנדר של העובד. “לא ציפיתי לתגובות האלה, וזה ממש לא היה משהו שלקחנו בחשבון. זה היה רק משהו ששמנו כדי שאנשים ישימו לב אלינו”.

תסכימו עם תוכן המדבקה או לא – היא עבדה. בעל החברה מספר שהמדבקה והשערוריה שליוותה אותה רק הביאה להם עוד לקוחות.

אולי בעצם אין דבר כזה פרסומת רעה?

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן