10 גאדג’טים מגניבים שאפשר להזמין אונליין לרכב שלכם

אם יש לכם רכב – סביר להניח שאתם מבלים בו הרבה מאוד זמן כל יום. גם אם אתם עובדים יחסית קרוב לבית, כבישי ישראל בדרך כלל עמוסים מאוד וגם נסיעות שאמורות להיות קצרות יכולות להתארך כשאת מזדחלים בפקקים של הבוקר או הערב.

מכיוון שאנחנו מבלים כל כך הרבה זמן בכלי הרכב שלנו – למה שלא נפנק אותם ואותנו במספר פריטים שיהפכו את השהות בהם לקצת יותר נעימה? הנה הצעות לעשרה פריטים כאלה, שיהפכו את הנסיעה שלכם לזורמת בהרבה – אפילו אם ברובה אתם עומדים במקום ומחכים שהכביש יתפנה. את כל הפריטים אתם יכולים להזמין אונליין אליכם ישר הביתה – ולהתחיל לנסוע כמו שצריך כבר בימים הקרובים.

1. מצלמת דאשבורד

ברוסיה מצלמות הדאשבורד הן כבר פריט חובה בכל רכב. המצלמות האלה נועדו לתעד את הנסיעה שלכם, מה שיעזור לכם מאוד במקרים של תאונות (לא עלינו) או התיקלויות לא מוצדקות עם שוטרים שטוענים שעשיתם עבירות שכלל לא ביצעתם.

בארץ הן עדיין לא נפוצות כל כך – אבל יש לנו הרגשה שזה רק עניין של הזמן. את המצלמה שבתמונה ניתן לרכוש ב-30 דולרים דרך אמזון – אך על המחיר הזה צריך להוסיף גם דמי משלוח. המצלמה לא נשלחת ישירות לארץ ולכן יש להשתמש בחברות משלוחים כגון מאסטופ או ushops. ניתן למצוא חלופות קצת פחות איכותיות, אך עם משלוח ישיר וחינמי לארץ, גם ב-Deal Extreme.

 

2. מכונת אספרסו

לא יכולים להתחיל את הבוקר בלי קפה, אבל רוצים לצאת מהבית כמה שיותר מוקדם כדי להקדים את הפקקים? קבלו את ה-handspresso – מכונת אספרסו ניידת לרכב, שתכין לכם קפה איכותי או מקפסולות מיוחדות או מקפה טחון טרי. המכונה מתחברת לשקע המצת ברכב – ועל פי עדויות כשיודעים להפעיל אותה כמו שצריך היא מוציאה יופי של קפה.

המחיר: 139 ליש”ט דרך האתר הרשמי

3. חם, מתחמם רותח

אם את הקפה שלכם אתם אוהבים להכין בבית, או שאתם בכלל אנשים בתה, יש מצב שמכונת הקפה היא קצת מוגזמת. לכם נמליץ על המיחם המעוצב הזה, שישאיר את השתייה שלכם רותחת ויאפשר לכם גם למזוג אותה לכוסות רגילות.

מחיר: 25 דולר

 

4. דברו עם הרכב שמאחוריכם

השלט האלקטרוני העגול והחמוד הזה הוא דרך נהדרת ליצור קשר עם הנהג שברכב מאחוריכם. בעזרת לוח שליטה קטן שנמצא על ידכם, אתם יכולים להעביר מסרים קטנים וברורים, כמו סמיילי שמח (אם הנהג נתן לכם להשתלב בתנועה לפניו), סמיילי כועס (אם הוא נצמד אליכם מאחורה), “ביי” (אם אתם נפרדים ממנו ביציאה מהכביש המהיר) וכו’.

מחיר:30 דולר

5. אם שותים לא נוהגים

אם שותים לא נוהגים – אבל לפעים צריך לשנע בקבוקי בירה ממקום למקום – ולעיתים קרובות הקפיצות והמהמורות בדרך לא עושים להם טוב. Growler on Board הוא מעמד שיאפשר לכם להעביר בקבוקי זכוכית בביטחה. רק שלא תתפתו לפתוח אחד מהם בזמן הנהיגה, בסדר?

מחיר: 30 דולר

6. מצא את רכבך

מפחדים שיגנבו לכם את הרכב? נוהגים לשכוח כל הזמן איפה חניתם? למה שלא תחביאו בו משדר GPS – שיאפשר לכם לאתר איפה שהוא נמצא בכל זמן בעזרת הטלפון הסלולרי שלכם.

מחיר :61.70 דולר

7. החלק לשחרור נעילה

מי צריך מפתחות? המגנט הזה יהפוך את דלת הרכב שלכם לאייפון. לו רק גם היה באמת אפשר לפתוח ככה את הרכב זה היה אפילו מגניב יותר.

מחיר: 4.95 דולרים

 

8. מדבקות נגד גניבה

הנה אמצעי הגנה פסיבי לאוטו: מדבקות של שריטות ודפיקות שמדביקים על הרכב וגורמים לו להראות הרבה פחות אטרקטיבי. יצרן המדבקות מסרב אמנם לספק אחריות לכך ששימוש בהם ימנע מגנבים לגשת לאוטו שלכם – אבל מעיד שמאז שהתחיל להדביק אותן על האופניים שלו אף אחד לא גנב אותן.

מחיר: 3.99 ליש”ט

9. אולר שוויצרי למחזיק המפתחות של הרכב

מחזיק המפתחות הזה הוא אולר שוויצרתי מיוחד לנהגים. יש בו פותחן בקבוקים, מברג שטוח, פנס LED עוצמתי והכי חשוב (לנהגים): מודד לחץ אוויר בצמידים, שיאפשר לכם לדעת אם אתם צריכים לעבור בקרוב בתחנת דלק כדי למלא אוויר.

מחיר: 9.99 דולרים

10. נמנום במושב האחורי

לעצור להתרעננות מדי פעם בנסיעות ארוכות זה מאסט – אבל לא תמיד נוח לתפוס מנוחה על המושב הקשיח של הנהג. הפתרון: מיטב מתנפחת שנכנסת למושב האחורי ומאפשרת לכם לישון ממש בנוח, כאילו הייתם בבית. צויין גם לקאמפינג.

מחיר: 129 דולר


עם כל הפינוקים והגאדג’טים האלה לאוטו – אל תשכחו שהדבר החשוב באמת בנהיגה זה להתרכז בכביש. סעו בזהירות!

תמונת אילוסטרציה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן