קורע לב: עמוד פייסבוק לכלבים זקנים שמחפשים בית

כמעט כל מי שאימץ כלב יספר לכם מייד שזה ממש כמו בן משפחה. מהרגע שהכלב נכנס לבית, הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם ושל בני ביתכם. הוא מכניס שמחה, אהבה, עליצות וחמידות רבה לבית – וברגע שהוא נכנס – אי אפשר כבר להוציא אותו.

מהצד השני יש את האנשים שכנראה משהו לא בסדר בלב שלהם – והם מרשים לעצמם לנטוש את הכלבים שגידלו ברגע שזה מפסיק להיות נוח. הכלב הזדקן ומצריך טיפול אינטנסיבי? עוברים דירה ובחדשה לא מרשים להכניס בעלי חיים? טסים לחופשה ארוכה ולא רוצים לשלם על פנסיון? בשביל אנשים מסויימים אלה עילות מספיקות כדי לנטוש את הכלב במכלאה (במקרה הטוב) או ברחוב (במקרה הרע).

עמוד הפייסבוק קורע הלב “כלבים נכים, עיוורים וקשישים מחפשים אהבה” מוקדש לכל אותם כלבים זקנים ונטושים, שחיו כל חייהם בבית, מוקפים באהבה, ומצאו את עצמם פתאום בכלוב של הכלבייה. מיותר לציין שהסיכוי של כלבים אלה למצוא “פרק ב'” קלוש: רוב מאמצי הכלבים יעדיפו לאמץ גורים או כלבים צעירים ובריאים.

אם יש לכם מקום בלב ובבית לעוד כלב – זו הזדמנות נהדרת לעשות מצווה לקראת השנה החדשה ויום כיפור המתקרב. הנה כמה מהכלבים המקסימים שתוכלו לאמץ:

לפרטים נוספים על צחי ולאימוץ

לפרטים נוספים על באדי

ספארו – פקינז בן שש בעל עין אחת. לפרטים נוספים, צרו קשר עם עמותת הרצליה אוהבת חיות או צלצלו: 054-4951748

כמובן שיש עוד הרבה כלבים, מכל הסוגים וכל המינים וכל הגדלים, בעמוד הפייסבוק עצמו.

מיותר לציין אבל צריך: אם התמונות האלה עושות לכם חשק לאמץ את אחד הכלבים האלה, או גם כלב צעיר ובריא לשם העניין, חשבו טוב טוב ווודאו מול עצמכם שאתם באמת יכולים להתחייב. אימוץ כלב זו התחייבות לכל החיים – ואין טעם לאמץ כלב רק כדי להתחרט בעתיד ולנטוש אותו בשנית.

תודה למורן כהן ששלחה ועושה את עבודת הקודש.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן