נקמה בטוויטר: קנה ציוץ ממומן כדי להשמיץ את בריטיש איירווייז

מה הייתם עושים אם חברת התעופה היתה מאבדת את המזוודה שלכם? כנראה שהייתם מתעצבנים מאוד, מקבלים את הפיצוי הקבוע בחור על מטען אבוד – ואז שוכחים מזה אחרי כמה שבועות.

חסאן סייד לא הסכים לבלוע את הגלולה המרה – והחליט לנקום בחברת התעופה שאיבדה את המזוודה של אביו בצורה מקורית: הוא רכש “ציוץ ממומן” בטוויטר, ודאג לכך שרבים מגולשי הרשת החברתית יראו את האזהרה שלו כנגד חברת התעופה בריטיש איירווייז: “אל תטוסו עם בריטיש איירווייז. שירות הלקוחות שלהם נורא ואיום”.

BTMqyuJIUAAu7Av

סייד התראיין ל-Mashable, ולא הסכים לספר שם כמה הוא שילם לטוויטר על קידום הציוץ, אך כן סיפר שהוא ביקש לפרסם אותו לגולשי טוויטר מארצות הברית ובריטניה. ב-Mashable גם ניסו לפנות לדוברות של חברת התעופה – אך לא הצליחו להשיג תגובה.

הסוג הזה של “נקמה חברתית” בה משתמשים בכח של רשתות חברתיות כדי להתלונן, ולעיתים אף לסחוט, חברות מסחריות – אינו חדש. מצד שני, הוצאה כספית כדי לדאוג שהתלונה תקרא על ידי כמה שיותר גולשים זה עניין יחסית חדש (אם כי לא מדובר במקרה ראשון – וזכור לנו מקרה דומה גם בישראל מלפני מספר חודשים).

לא ברור אם בריטיש תצליח לרצות את סייד ואביו, או אם היא בכלל תנסה ליצור איתם קשר כדי לראות אם היא יכולה לפתור את הבעיה שלהם. כן בטוח שאנשי השיווק של החברה היו מעדיפים שהמזוודה של האב לא היתה הולכת לאיבוד מלכתחילה – מה שוודאי היה מונע מהם את כאב הראש הזה.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן