הקלישאות הגדולות ביותר בתמונות תיירות

אנחנו הישראלים אוהבים לטוס לחו”ל, ולא פחות מכך לשלוף שם את הסמארטפון ולהעלות תמונה לפייסבוק כדי שכל מי שנתקע בארץ יראה בדיוק כמה כיף לנו.

גם אם דפקו לנו מחיר במונית בדרך משדה התעופה, נפלה טעות מצערת בחדר במלון והחלון שלנו פונה למועדון לילה במקום למגדל אייפל. להראות שאנחנו עושים כיף חיים לא פחות חשוב (ולפעמים אף הרבה יותר) מלעשות חיים באמת. הבעיה מתחילה כשכולם מצלמים את אותן התמונות בדיוק – וכל אלבום חו”ל נראה כמו כל האלבומים שכבר ראינו.

חייבים לשתף את החברים בתמונות מחו”ל? לחצו כאן 

אספנו את הקלישאות הגדולות ביותר בתמונות תיירות – כאלה שאף אלבום חו”ל לא שלם בלעדיהם. האוסף הזה יעזור לכם או להימנע מהקלישאות האלה בטיול הבא שלכם, או להדביק את הפרצוף שלכם בפוטושופ לאחת התמונות אם תגלו פתאום ששכחתם להצטלם כמו באחת התמונות.

1. איזה קטע: מחזיקים את מגדל פיזה ביד

צילום: pricklysarah

טוסקנה מלאה בנופים מדהימים – וגם במתחם שכולל את המגדל המפורסם בפיזה יש עוד מבנים מדהימים שאפשר לצלם.

 

2.כן, אנחנו יודעים שמגדל אייפל מהמם. בלילה

תמונה: Shahnawaz Sid

אין מה להגיד. מגדל אייפל הוא יפהפה, במיוחד בלילה כשהוא מואר כולו באור צהוב. מצד שני – סביר להניח שהמצלמה שלכם לא יודעת להתמודד יותר מדי טוב עם תמונות לילה, וכל הנסיונות שלכם לצלם את המגדל יוצאות מגורענות ומטושטשות. לא עדיף כבר לקנות גלויה?

 

3. הכוכב זה אתה

צילום: mlabowicz

זה שעל המדרכה ריצפו כוכב עם שם של כוכב הוליוודי לא אומר שזה תירוץ להתיישב עליה ולהצטלם. מה שלא הייתם עושים במדרכה המטונפת של אלנבי – אל תעשו במדרכה של הוליווד.

 

4. 1 …2…3…דג מלוח!

 

צילום: fearghalonuallain

הייתם בדרום אמריקה? בבוליביה? כבר מקורי… וודאי חשבתם שאתם מקוריים אפילו יותר אם הגעתם למדבר המלח “הסלאר” שבבוליביה, הורדתם את הבגדים והצטלמתם שם בעירום. לא ממש, וכל המלח שבעולם לא יוכל להסתיר את זה שאתם לא ממש פוטוגניים בלי בגדים. אולי די עם זה?

 

5. מחזיקים את הטאג’ מאהל

צילום: premasagar

אה נסעתם בכלל להודו? עוד יותר מקורי. בין טריפים בגואה לסתלבט בהרים אולי לא כדאי להצטלם עם האצבע על השפיץ’ של הטאג’ מאהל. שניים או שלושה אנשים כבר עשו את זה לפניכם – וזה לא מצחיק אף אחד גם תחת השפעה.

 

6. בתאילנד עם היפוווווווווות שליייייייי

תמונה: Shark Attacks

זה נכון שבחופי תאילנד כולם צעירים וכולם נכונים, ושבגד הים הזה ממש מחמיא, ומאיפה הגיעה השמרנות הזאת פתאום – ועדיין, תמונות בגד-ים על החוף בתאילנד ישרתו בסופו של דבר רק את חברי הפייסבוק החרמנים שמחפשים אלבומי “תאילנד”. בנות – ראו הוזהרתן.

 

7. אחי, יש עליך טלכרד?

צילום: Blastframe

אין ספק שתאי הטלפון הבריטיים יפים מאוד – אבל בדיוק כמו שלא הייתם מצטלמים עם טלפון ציבורי של “בזק” בדרום תל-אביב, ככה אין ממש סיבה להצטלם איתם. זה לא שאי פעם תשתמשו יותר בטלפון ציבורי או משהו כזה.

 

8. בחושה בסיני

צילום: Zohar Manor-Abel

זוכרים שהיה לכם שיער ארוך? זוכרים איך הייתם שזופים? זוכרים איך חיכיתם שלוש שעות לפיצה? נכון, סיני היה גן עדן ונכון, אל קעידה והחמאס די הרסו לנו אותו. אבל האמת שלמרות שזה די פאסה זאת אולי התמונה היחידה שאנחנו נסכים לראות שוב. כי זה אומר שסיני חזר.

 

9. כנפיים

צילום: ed___209

אנחנו יודעים שהייתם בחו”ל, אתם לא צריכים להוכיח את זה על ידי צילום תמונה מטושטשת דרך חלון המטוס של הכנפיים שלו. הדבר היחיד שזה מוכיח, למעשה, הוא שישבתם במחלקת תיירים – לא משהו שכדאי להשוויץ בו.

זה הזמן להודות: עם כל הציניות והעוקצניות – חלק גדול מהתמונות כאן אפשר למצוא גם באלבומים של כותב שורות אלה. ככה זה בחוץ לארץ הרי – אנחנו מרשים לעצמנו להתנהג כמו זרים, לא מפחדים להביך את עצמנו או לשתות יותר מדי או לשאול שאלות מטופשות – או סתם להצטלם כמו אחרוני הסחים.

אם אתם בכל זאת מרגישים שאתם חייבים להצטלם כמו מיליונים לפניכם ולהעלות את זה לפייסבוק, לפחות אל תשלמו ביוקר. כדאי שתחשבו על כך לפני הטיול ותעשו חבילת גלישה. החברות הסלולאריות כבר מזמן הבינו את הצורך הבוער שלנו להראות לכולם כמה אנחנו נהנים ולגרום להם לקנא ומציעות היום את החבילות במחירים סבירים שישאירו לכם עוד קצת כסף לשופינג טיפ אחרון? את הביקור בפאט-פונג בתאילנד אפשר לא לצלם, יש דברים שלא כדאי שיתועדו..

טיסה נעימה!

חייבים לשתף את החברים בתמונות מחו”ל? לחצו כאן 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן