הלשונומטור: הפכו עצמכם למיילי סיירוס בלחיצת כפתור

מופע האימים של מיילי סיירוס בטקס ה-VMA של MTV עדיין לא יוצא לנו מהסיוטים: סיירוס, שהתחילה ככוכבת ילדים בסדרה “האנה מונטנה” מנסה בשנים האחרונות להתנער מתווית המאמי הלאומית שהודבקה לה – והגיע לשיא חדש במהלך ביצוע משותף על הראפר רובין ת’יק על במת הטקס.

במהלך המופע, סיירוס התכופפה, ביצעה ריקוד טוורקינג די בוטה בסמוך לאיזור החלציים של הראפר תוך כדי שהיא מוציאה לשון מתגרה. לא ברור מה זה היה אמור להביע במקור – אבל התוצאה היתה הרבה יותר מפחידה מסקסית.

והנה, כמו לכל דבר ביזארי ברשת, מגיעה תגובה הולמת מבית היוצר של נוי אלוש. באתר Do the Miley Tonguing שהגו GO UFO הישראלים יחד עם נוי אלוש תוכלו להדביק לתמונה שלכם את הלשון של סיירוס, כל זאת על רקע המיקס החדש של אלוש, Miley Tonguing (להורדת השיר). כי כל אחד רוצה להיות קצת מיילי סיירוס.

לא הספיק לכם? הנה כמה תמונות אמנות קלאסיות מפורסמות שגם אותן סיירוס הצליחה להרוס עם הטוורקינג שלה (דרך BuzzFeed).

החיפוש העצמי של סיירוס מזכיר סיפורים דומים, כמו למשל זה של בריטני ספירס. בחורות צעירות שהופכות לכוכבות ענק כשהן ילדות לא מצליחות להתבגר כמו שצריך – ומתחילות להתנהג בצורה מעט משונה בשנות ה-20 וה-30 לחייהן.

למרבה השמחה, בארץ התופעה הזאת יחסית מינורית – כנראה כי מראש הכוכבות כאן הרבה יותר מצומצמת מבארצות הברית. לא היינו רוצים לדמיין מה היה קורה לילד החמוד והמעצבן הזה מהפרסומות של “טורדנו” אם הוא פתאום היה משתגע ורוקד ככה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן