טענה: “ארומה תל-אביב הרעילה ציפורים” (פייסבוק)

האם ב”ארומה תל-אביב” מפזרים מזון מורעל מחוץ לבית הקפה כדי להדביר ציפורים? תלונה שפורסמה בחשבון הפייסבוק של Infy Snow צוברת ויראליות גדולה בשעות האחרונות, עם כמעט 2,000 שיתופים ומאות לייקים.

על פי התלונה, נראה שאחד מהמנהלים של “ארומה” ברמת החייל פיזר רעל מחוץ לסניף, זאת כדי שציפורים לא יכנסו לתוך הסניף ויאכלו מהמאפים שמונחים על המדפים:

“אתמול בצהריים, יום שבת, 31.8 הסתובבתי ברמת החייל, כשציפור הדרור שעמדה על המדרכה לא ברחה כשהתקרבתי. מצאתי שאני יכולה להרים אותה. היא לא נראתה פצועה, וגם לא הייתה גוזל, אבל לא יכולה הייתה לעוף.
חשבתי לקחת אותה אלי הביתה, להאכיל אותה ובתקווה לגלות שהיא סתם הייתה חלשה..

“נכנסתי לארומה הסמוכים ע”מ לבקש שקית נייר להניח בה אותה עד הבית. המוכר הצעיר שראה את הציפור ביד שלי, ענה שזו לא היחידה. הוא סיפר שהמעסיק פיזר רעל בחוץ ע”מ שלא יכנסו לתוך הסניף ויאכלו מהקוראסונים שנמצאים על המדפים.

“אני יוצאת לשולחנות בחוץ ונדהמת לגלות עשרות ציפורים על הרצפה, לא מסוגלות לעוף, חלקן לא מסוגלות עוד ללכת, ואף כאלו שלא מצליחות לעמוד.
גוססות למוות לאיטן. “אני לא יודעת אם זה בכלל חוקי, או מדוע סגירת דלת הסניף מציאת מקום סגור לקוראסונים לא היו הפתרון ההגיוני למניעת הנזק… אבל זה היה מראה עצוב ומזעזע.

“מעבר לכך, אני לא יודעת אם חתיכת הלחם שאתם רואים בתמונה מורעלת, ואם לא כך אז איך פוזר הרעל, אבל התהיה הזאת גרמה לי לחשוב- אם הייתם באים עם הכלב שהיה אוכל איזו ציפור מורעלת או שתיים, או גרוע מכך, אם חתיכת לחם מורעלת הייתה מוצאת את דרכה לפיה של הילד הקטן שלכם…

“אני יודעת שאני אישית מחרימה את המקום, והייתי רוצה להאמין שזה לא חוקי ולא יעבור ככה בשתיקה, אבל אני לא בקיאה בעניינים האלה.. אשמח אם תשתפו ואם מעניין אתכם ואתם יודעים כיצד לקחת את זה מפה הלאה, אתם יותר ממוזמנים לעשות זאת.”

בין אם הפרטים שפורסמו בפייסבוק מדוייקים או לא – ואם כן חייבים להודות שמדובר בפעולה מרתיחה – הגולשים שהגיבו ושיתפו את הפוסט שופטים את ארומה בחומרה. רובם קוראים להחרים את הרשת, קוראים לכותבת הפוסט לפתוח תלונה במשטרה ועוד. להלן מספר תגובות מייצגות:

מהנהלת רשת ארומה נמסר:

  1. רשת ארומה בתל אביב מזועזעת מהמקרה ורואה בחומרה רבה כל מקרה שבו קיים חשש לפגיעה בבעלי חיים מכל סוג.

  2. הרשת תבצע חקירה יסודית מול הזכיין והקבלן ותפעל בהתאם לממצאים לרבות באמצעות נקיטת הליכים משפטיים והגשת תלונה למשטרת ישראל.

תגובת הספק כפי שנמסרה לארומה:

“בהתאם להזמנת סניף ארומה ברמת החייל ת״א (רח׳ הברזל) אשר הוטרד מדרורים בוצעה ביום שישי ה- 30/08/13 האכלה ראשונית וזאת על מנת לקבל אינדיקציה לכמות הדרורים אשר נמצאת במקום. באותו היום נלכדו 8 דרורים שנאספו ושוחררו בחוף הים בראשון. ריחן שרותי הדברה”.

עמית זד מציג את הצד השני של המטבע:

Amit Zed: “אני מזועזע קשות מפרשיית הרעלת הציפורים של “ארומה” ואני מצהיר בזאת שכף רגלי לעולם לא תדרוך יותר באף סניף של הרשת, למרות שיהיה לי קשה מאוד לוותר על סנדוויץ’ חזה העוף המעולה שלהם”.

תודה ל-Eran Israel Globus ול-Assaf Megidash

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן