12 חטאים של תקופת מבחנים שלא נסכים להודות בהם

דברים שכולנו עושים בתקופת מבחנים אך לעולם לא נודה בהם

כסטודנטים בתקופת מבחנים יש דברים שאנחנו פשוט לא מסוגלים להודות בהם, בטוח שלא בפני החברים או ההורים וכנראה שרוב הזמן אפילו בפני עצמנו.

אנחנו מאוד ביקורתיים כלפי אנשים אחרים, במיוחד כשאנחנו סטודנטים מרוטי עצבים בתקופת מבחנים– יצורים מלוכלכים-שעירים-נוהמים שקנאה (ושומן מג’אנק פוד) נוטפת לנו מכל נקבובית זיעה.
הסיבה פשוטה – אנחנו פשוט לא מסוגלים להודות בפני עצמינו במעשים הנוראיים, מעשים שאין עליהם סליחה או סיבה ראויה למועד ג’.

השקר הכי גדול הוא שנפסיק לשקר לעצמו בסוף תקופת המבחנים, בסמסטר הבא, ובתקופת המבחנים הבאה, פשוט נהיה כל מה שחלמנו להיות.

אז במה לא נסכים להודות?

1. מעלים סטטוסים על כמה שאנחנו מסכנים ולומדים קשה ואז נשארים שעתיים בפייסבוק ומרעננים אחרי כל משחק של Candy Crash כדי לראות כמה לייקים קיבלתם וממי.

2. עושים גוגל לעצמכם ובודקים כל לינק – עשרה עמודי תוצאות לפחות

3. מחפשים את כל האקסים, ועוד בערב לפני המבחן, בידיעה שזה יסכן את סיכויי ההצלחה באופן משמעותי, אבל פשוט “אי אפשר לעמוד בפיתוי”.

4. אומרים שאנחנו לא רעבים אחרי הצלחת הראשונה של האוכל כשהחבר’ה אוכלים אצלנו ושניה אחרי שהם הולכים – יושבים מחובקים עם הסיר עד שהוא נגמר.

5. אנחנו לא מוכנים להודות כמה כסף ההורים באמת נותנים לנו בשביל השטויות שאנחנו צורכים בתקופת מבחנים (אלכוהול, סיגריות, חטיפים, פיצה, סושי, מזגן שדלוק 24/7)

הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לוסיכוי לנצח בעזרתכם! התחרות צמודה. כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

6. “בטח שאני מתקלח כל יום”

7. “ברור אני מסוגלת לעבור יום שלם בלי פייסבוק”

8. כל כך הרבה רגשות אשם מלווים את המעשה הבלתי נמנע הזה, לא פלא שאנחנו לא מסוגלים להודות בזה, אפילו בפני עצמנו – כמות העונות המלאות של הסדרות שלי שראיתם בשבוע אחד, ועוד בשבוע של שלושה מבחנים.

9. נבזבז די הרבה זמן על המחשבה של הסיבה שבגללה אנחנו צריכים לשקר ולהגיד שאנחנו לא רואים טלוויזיה לפני השינה, אלא קוראים את הספר שצריך בשביל הסמינר. למרות הידיעה שאם נשאל את החברים גם הם ישקרו ויגידו שהם קוראים ספר לפני השינה.

10. מרגישים בודדים, נרשמים לאתר הכרויות, מתקלחים ומתבשמים , מצטלמים לתמונת פרופיל באתר, מחכים שמישהו ישלח הודעה, מתחרטים ומוחקים את החשבון.

11. שמתי לב שכמות הפעמים שאנחנו רושמות (בעיקר בנות) רשימת מטלות יותר גדולה מהמטלות שאנחנו עושות בסופו של דבר, ואפילו יותר ארוכה מהמטלות שיש לי. אותו דבר גם לגבי רשימות קניות.

הסטארטאפ לסטודנטים – “כוורת” משתתפים בתחרות בינלאומית והם המתמודדים הישראלים היחידים עם סיכוי לנצח! הם כרגע בתחרות צמודה עם ארמניה. עזרו להם לייצג את ישראל בכבוד! כדילהצביע לחצו כאן, סמנו את התיבה ולחצו על Vote Now

12. עובד על עצמך שתיקח הפסקה של 10 דקות לנוח/ לאכול ובעצם אתה מבלה בפייסבוק שעה.

כתבה וערכה: נטע פולק, סטודנטים כותבים

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן