נקמת הטי: חולצות ההדפס הכי מקוריות בעולם

מוגש באמצעות “זאפו” המאפשר לכם להדפיס עיצוב אישי על חולצה, סמרטפון ועוד: 15% הנחה לגולשי חורים ברשת. קוד קופון: holes(פרסומת)

 

חולצת הטי הפשוטה היא אחד מהמצרכים הכי בסיסיים בארון הבגדים. היא אינה מהודרת במיוחד, לא נהוג לצאת איתה לאירועים מיוחדים או ראיונות עבודה – אבל היא עדיין אחד מהבגדים הכי פונקציונליים, נוחים ומגניבים שיש.

אחת הסיבות לכך היא הגיוון. בעוד החולצה עצמה פשוטה – העובדה שאפשר להדפיס עליה כמעט כל מה שרוצים מביאה לכך שלפעמים אפשר לקנות בכמה עשרות שקלים חולצת טי עם הדפס שתהיה יפה הרבה יותר מכל חולצת מעצבים שתעלה לכם מאות שקלים.

הנה דוגמאות לכמה חולצות סופר-מגניבות וסופר-מקוריות, שבטח תשמחו להכניס לארון שלכם.

1. מתקפת זומבים!

“שאל אותי על חולצת הזומבים שלי”, אומרת החולצה הפשוטה למראה שלמעלה. אז שאלנו:

הטריק הוא בהדפס כפול: אחד בחלק החיצוני של החולצה ועוד אחד, של פרצוף זומבי הפוך, בחלק הפנימי שלה. כשמעלים את החולצה כך שהחלק התחתון יכסה את הפנים שלכם – תהפכו גם אתם לזומבים. דרך אמזון.

 

2. דיאטה

אם אתם צריכים להשיל כמה קילוגרמים, החולצה הזאת בשבילכם. למרות שהיד שמצרה את קו המותניים נראה מצויירת – האפקט עדיין עובד והתוצאה חמודה לאללה. דרך ezyshop

 

3. יש קליטה!

חולצת ה-Wi Fi הנהדרת הזאת של Think Geek תהפוך אתכם לפרסומות מהלכות לאינטרנט אלחוטי. החולצה כוללת אנטנה קטנה שבודקת כל הזמן אם קיימת קליטת Wi Fi באיזור, ומאירה בהתאם לעוצמת הקליטה. מעולה לימים האלה בהם אתם מחפשים בית קפה עם אינטרנט כדי לעבוד בו ומתביישים לשאול את המלצרים.

 

4. תפתח חלון

חם בקיץ? אין שום בעיה! רואים את החוט הקטן שנועד לפתוח את הוילון שמצוייר על החולצה? לא מדובר בציור, אלא בחוט אמיתי, שיפתח את החולצה עצמה.

אמנם קצת מגונה לעשות את זה בציבור – אבל בחום של אוגוסט לפעמים אין ברירה. דרך shi-ki-sa-i.

 

5. לו ולה

זוג החולצות הנהדר הזה מושלם לזוגות שהעדיפו לסמן “It’s Complicated” במצב מערכת היחסים שלהם בפייסבוק. הקאץ’? לא מדובר בחולצות שהודפסו לשיווק המוני – אלא לכאלה שנוצרו במיוחד לעטיפת אלבומו של המוזיקאי טום פייר, The Revenge. דרך Bored Panda.

 

6. כן לנשים בהריון

זו כנראה חולצת ההריון הכי חמודה אי פעם – והרבה יותר מומלצת מכל מיני כותנות שגורמות לכל אישה הרה להראות כמו דודה ולאבד כל שמץ של צעירות או סקס אפיל. עכשיו צריך רק לשאול מה עושים עם זה אחרי הלידה. דרך gladditudesbumptees

 

7. רוקנרול!

לסיום – חולצות שיגרמו לכם להרגיש כמו כוכבי רוק: מדובר בחולצות אינטראקטיביות, שמפיקות צלילים כלוחצים עליהן במקומות הנכונים. כך למשל, אם אתם מתים להיות גיטריסטים אבל לא מסתדרים עם המיתרים – פשוט “פירטו” במקום המתאים והחולצה תעשה את כל השאר:

גירסת התופים מגניבה לא פחות: תופפו בקצב על התופים המודפסים על החולצה, והבום-בום-בום יגיע בקצב הנכון.

יש לכם חולצות מגניבות משל עצמכם בארון? שתפו אותנו בתגובות. אין לכם חולצות מגניבות משל עצמכם בארון? למה אתם מחכים! השיגו לעצמכם כמה כאלה והפכו את החיים שלכם לאופנתיים יותר. אם אף אחת מהחולצות שכאן לא לטעמכם – תמיד תוכלו לעצב לעצמכם אחת לגמרי לבד ולהדפיס אותה בעצמכם על חולצה איכותית. 15% הנחה לגולשי “חורים ברשת”. קוד קופון: holes

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן