התשובה של המתמודדות הזו מוציאה שם רע למלכות יופי

מועמדות בתחרויות “מלכת היופי” לא נחשבות בדרך כלל לעפרונות הכי חדים בקלמר. ביומיים האחרונים הפכה ג’וליאנה ליסינג, שהתמודדה בתחרות היופי “Miss Philippines USA”, לסנסציית רשת של ממש – אחרי שהיא סיפקה את אחת התשובות היותר סתומות לשאלה ששאלו אותה במהלך התחרות.

הקרב צמוד! הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

השאלה היתה פשוטה יחסית: מבין חמשת החושים, על איזה חוש לא היית מוכנה לוותר. גם התשובה של ליסינג היתה, על פניה, הגיונית: היא אוהבת את חוש הראיה – והיתה מוכנה לוותר על כל החושים האחרים מלבדו.

עד עכשיו הכל בסדר. הבעיה התחילה כשהדוגמנית ניסתה להסביר למה היא כל כך אוהבת את חוש ה”לראות”:

הנה נסיון קצת בלתי אפשרי לתרגם את מה שהיא אמרה: “אם הייתי צריכה לבחור מתוך חמשת החושים הייתי בוחרת בלראות. כי לראות זה החוש היחיד שאנחנו יכולים לראות, כי לראות זה להאמין. ולהאמין לפני שרואים זה מושלם. ו… אה, מתוך כל החושים האלה, לראות… מה? באמת… זה נהדר, כי… תודה. זה הכל”.

מקווים שהבנתם, כי אנחנו ממש לא.

מצד שני – צריך לתת לליסינג הצעירה קרדיט על החינניות האינסופית שלה. יש מצב שהיא לא עד כדי כך טיפשה כפי שהצטיירה מהתשובה הזו – אלא סתם התבלבלה ונתקפה פתאום בפחד קהל. נראה אתכם מסתדרים יותר טוב ממנה על עקבים כאלה.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן