יש רגעים בחיים שצריך לסגור את הטלפון (וידאו)

לפני שנתחיל, נסו לדמיין אתכם מדברים עם חבר על בירה בפאב, כמה פעמים אתם מציצים בטלפון לראות אם קיבלתם נוטיפיקיישן בפייסבוק? אולי מישהו שלח לכם סרטון מצחיק ב-Whatsapp?

תחשבו על זה, בכל סיטואציה שאנחנו נמצאים בה, אם זה עם החברים, משפחה, הילדים שלנו ואפילו בזמן נהיגה, אנחנו כל הזמן מסתכלים בטלפון.

סקר חדש של הגל החדש שנערך על ידי Orange מראה כי כמעט 95% מהנשאלים השיבו כי בזמן טיול עם המשפחה בארץ הם ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר. ומה לגבי נהיגה? רק 40% מניחים את הטלפון בצד.

מצד שני, ישנה מגמה חדשה של להניח את הטלפון בצד. סרטון חדש שעלה השבוע ליוטיוב שכבר גרף למעלה מ-10 מיליון צפיות מראה לנו את הצד המכוער שלנו , איך שאנחנו מכורים לסמרטפון.

בחזרה לארץ הקודש, בלוגר וסטרטאפיסט בשם ליאור פרנקל הקים את הפרוייקט Phone faced down (קליק – http://bit.ly/14AGEoJ) שבו הוא קורא לגולשים להעלות תמונות של עצמם כשהסמארטפון שלהם מופנה על השולחן.

אתגר קרת מניח את הטלפון על השולחן

כיוון שכולנו הפכנו לאנשים המבקשים להיות מחוברים כל הזמן באמצעות המכשיר הסלולרי ומפספסים אירועים חשובים, Orange יצאו במהלך אמיץ וחדש: “יש רגעים בחיים..” שנוגע בסיטואציות יומיומיות מהחיים בהן חשוב לנו להיות נוכחים ושותפים וקורא לצופים להניח את הטלפון בצד.

קליק לסרטון הפרסומת – http://on.fb.me/16K8YRv

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן