אז והיום: אנשים והשנים המוזרות שלהם (תמונות)

פרוייקט השנים המוזרות” הוא בלוג טאמבלר חדש שפתחו יאיר קיבייקו, אלינור שריקי ורן פינקלשטיין בהשראת הטאמבלר האמריקני Awkward Years Project התייחסנו לאחרונה בפוסט של “הפטריה”.

הרעיון של הפרוייקט הוא לאפשר לאנשים להציג את עצמם כיום בהשוואה לאיך שהיו ב”שנים המוזרות שלהם”, גיל ההתבגרות המציק והמביך והלא נעים.

הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! התחרות צמודה. כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

“לפני חודש בערך ראיתי כתבה של אלינור שריקי על הטאמבלר האמריקני, וממש התלהבתי”, סיפר לנו יאיר קיבייקו: “חשבתי לעצמי שזה רעיון מדהים ואולי שווה לנסות לעשות את זה בארץ. הצעתי את זה לאלינור, והיא ורן פינקלשטיין, העורך של אתר ראש1 הצטרפו אלי בשמחה. לקח לנו קצת זמן (אחרי הכל, כולנו עובדים :)), אבל בסוף הצלחנו להעלות את האתר. השתמשנו באותה תבנית של האתר המקורי, ולמעשה ההבדל היחיד הוא שאנחנו לא מבקשים מהמשתתפים תמונה מהיום שבה הם מחזיקים תמונה מאז. הבנו שזה יהיה קצת מסובך לאנשים, אז פישטנו את זה, ואצלנו זה תמונה לצד תמונה”.

הפרוייקט נפתח לפני יומיים – ואחרי שעות ספורות בו הוא עמד כמעט שומם לגמרי, פחות או יותר רק עם התמונות והסיפורים של המקימים, העדכונים בו התחילו להגיע בקצב מסחרר.

“ההיענות מטורפת! אנחנו מקבלים עוד ועוד מיילים מאנשים שרוצים להשתתף. חלקם חברים, את חלקם אנחנו לא מכירים. כולם מאד מצחיקים ומרגשים ואנחנו מתקשים להאמין איך זה תפס כל כך מהר”, מספר קובייקו. הנה מספר דוגמאות:

 שיר פולסקי, כיום בת 23. בתמונה השמאלית בת 13-14 בערך

 

 מירי נוריאל. אז: יומולדת 16, היום: גיל 25

 

 ניקו וואטס. ”הייתי ילד שמן, היום אני ילד שמן עם שפם. סוף טוב הכל טוב!!!!”.

 

טל קאופר, בת 22 מראשון לציון‬. משמאל:  בין הגילאים 11-12‬

 

 נועה דובצקי. ״מצד שמאל: אז – גיל 12, יום מסיבת הבת מצווה מחוץ לבית ההורים בת”א. לא אכלתי במשך 3 ימים כדי שאוכל להיות עם חולצת בטן לכבוד המסיבה. חבל שלא חשבתי על הדרך לסדר גבות =). מצד ימין: היום – גיל 23, יום הולדת לבר היהושוע בת”א שבו אני עובדת בתור ברמנית כשנה וחצי. במקום להרעיב את עצמי אני פשוט אוכלת ושותה ואוכלת ושותה…ועושה גבות”.

 

רן פינקלשטיין: “אז: בן 16, צולם בסלון הבית של סבתא. היום: בן 24, עורך אתר ראשR1. הייתי נער שמנמן על גבול השמן וכשהתחלתי לנגן על גיטרה החלטתי שגידול שיער הוא חלק נלווה לתהליך. עם השנים השיער סופר ואת הצוואר הכפול החליף זקן שמחפה על הבייבי-פייס שלי”.

יאיר קובייקו: “אז, שנת 2006, גיל 24. היום: 31, סמנכ”ל קריאטיב”.

אם אתם רוצים לשלוח גם את הסיפור והתמונות שלכם לפרויקט, קובייקו מבקש להדגיש: “האתר אומנם מראה תמונות, אבל לא מדבר רק על מראה חיצוני, בגלל זה הסיפורים חשובים כמו התמונות. המטרה שלו היא להראות שלא משנה אם היית חסר ביטחון כילד, פרח-קיר, מוזר או שונה. אין בזה שום דבר פסול, מה שחשוב זה שאתה מרגיש טוב עם עצמך ועם מי שהפכת להיות.”

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן