ההיפסטרים פוגעים במכירות סכיני הגילוח

שפמים, זקנים וסתם שיער פנים: זה בכל מקום. לא משנה לאן נפנה מבטינו, סביבנו כנראה יהיה לפחות אדם אחד מזוקן, משופם או לא מגולח. מה שהתחיל אצל ההיפסטרים (והחרדים) בלבד נכנס כבר מזמן למיינסטרים של האופנה – ואם אתם לא מאמינים תשאלו את חברות סכיני הגילוח.

הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! התחרות צמודה. כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

ב-Time מספרים כי בעקבות הפופולריות הגואה של שיער הפנים, חברות כמו ג’ילט ואנרג’ייזר מדווחות על ירידה חדה במכירות סכיני הגילוח.

 

פרוקטר וגמבל, הבעלים של ג’ילט, הכריזו לאחרונה על צניחה במכירות במדינות מתפתחות. גם סכיני הגילוח Schick של אנרג’ייזר סובל מירידה במכירות של כ-10 אחוזים בשנה שעברה. חברת המחקר Euromonitor International צופה כי ב-2013 מוצרי הגילוח יאבדו לראשונה את מקומם המוביל בתעשיית הטיפוח לגברים בשווקים הגדולים.

אנרג’ייזר למשל דייוחה על ירידה של עשרה אחוזים במכירות סכין הגילוח שלה.

חברת המחקר Euromonitor מעריכה כי שיא המשבר עוד לפנינו – ושבקרוב מאוד סכיני הגילוח כבר לא יהיו מוצר הטיפוח הפופולרי ביותר לשוק הגברי.

“אופנת הזיפים, חוסר השעירות הבסיסי של גברים סיניים, האישור החברתי להגיע לא מגולחים לעבודה והכי חשוב – העלויות הגבוהות של הגילוח – כל אלה פוגעים בגילוח הגברי ובג’ילט”, אמרה ניקול טיירימו, אנליסטית של Euromonitor.

סיבה נוספת לירידת הפופולריות של תכשירי הגילוח המסורתיים היא עלייתם של אתרים קטנים יותר כמו Dollar Shave Club. מדובר באתרים חברתיים שמאפשרים לעשות מנוי לסכיני גילוח זולים מאוד – שאולי לא מעוצבים כמו אלה של החברות הגדולות אך יכולות לחסוך לכל גבר מאות שקלים בשנה.

דרך Time

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן