האינסטגרם מתגייס למען נוער בסיכון

יש רגעים יפים שבהם האינסטגרם מתאגד למען מטרות חשובות באמת, וקמפיין “הפוך על הפוך” הוא לחלוטין רגע כזה.

הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! התחרות צמודה. כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

מרכז הפוך תל אביב מבית עמותת “עלם” שימש בעבר כמרכז לנוער בסיכון באיזור גוש דן, כזה שנפלט מכל המסגרות, עד שנסגר לפני כמעט שנתיים. בעקבות מאבק שנשאו החניכים, המרכז צפוי להפתח שוב בגן מאיר בתל אביב. ובתוך חודש אחד צריכים המתנדבים בהנהגתה של נועה נאון, מנהלת המרכז – להשיג 30,000 ש”ח. הקמפיין האינסטגרמי החדש מזמין את הגולשים להעלות תמונות הפוכות ולתייג #הפוךתלאביב כדי להניע את הקהל הישראלי לתרום וכדי לעורר מודעות לפרוייקט.

עידו כהן, מנהל מחלקת דיגיטל בחברת Brand Story הצטרף לפרויקט בניסיון לעזור לקדם את המודעות: “ניסינו לחשוב כיצד נוכל לרתום את ציבור הגולשים למטרה ולעורר באזז מגניב כדי להעלות את השיח על הפרויקט. ומה יותר פשוט מלהעלות תכנים הפוכים למדיה? גם בפייסבוק אנחנו מעודדים את הגולשים להפוך את תמונת הפרופיל שלהם. יחד עם סיוון בורמן, מנהלת מדיה חברתית ב-LEAD ודני שקט פלנר ב-LEAD שהתגייסו יחד למהלך, הצלחנו ליצור באזז חיובי ללא שום עלות וכבר ביום הראשון לפרויקט הצלחנו לגייס קרוב ל-1,500 ש”ח”

 

מתוך התיוג –

@guyprives

@guyprives

 

@idocohen85

@idocohen85

 

@romy2005

@romy2005

 

@tagabu

@tagabu

 

@yuvaloren

@yuvaloren

 

אנחנו באינסטא ישראל מברכים יוזמות שכאלה, והקמפיין המקסים הזה מצטרף ותופס מקום בשורה המכובדת והמתארכת של קמפיינים חברתיים שעלו באינסטגרם בשנה האחרונה. כן יירבו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן