הפרסומת לסמסונג נגנזה כי השחקנים היו גרועים

פרסומת לכונן קשיח בטכנולוגית פלאש (SSD) שהכינה סמסונג נגנזה זמן קצר אחרי ששוחררה. הסיבה: השחקנים בפרסומת היו נוראיים, והפרסומת הפכה לבדיחה.

בעלי אתרים: שלבו פרסומות של Bannerplay ותוכלו להרוויח יותר כסף! (פרסומת)

הפרסומת מציגה שלוש דמויות שמקבלות לידיהן את הכונן החדש: עקרת בית שממש לא מבינה במחשבים, סטודנט-גיימר ואיש עסקים. כולם מתלוננים על ביצועי המחשב שלהם עד שהם מחליפים כונן ופתאום הכל טס. עד פה הכל טוב ויפה – אבל למה כולם חייבים לדבר לאט עם מחוות גוף מוגזמות?

ובכן – מסתבר שהפרסומת הזאת היא לא אשמתם של השחקנים, אלא של סמסונג עצמה. אחד מהשחקנים שמופיעים בפרסומת כתב ב-Reddit שהפרסומת הזאת נועדה להיות מדובבת לקוריאנית, ולכן הבמאי ביקש מהם לדבר לאט ולהשתמש במחוות מוגזמות, שמתאימות לדרך בה הקוריאנים רואים את האמריקנים, אך לא לדרך בה האמריקנים רואים את עצמם.

“ככה הבמאי והלקוח (במקרה הזה, סמסונג) רצה שנשחק. התסריט היה אכזרי. הוא נכתב על ידי אנשים שאינם דוברי אנגלים. רוב האנשים שראו את זה הם קוריאנים ובגלל זה אמרו לנו לעשות את מה שאתם רואים”, כתב השחקן.

כמובן שהמשחק זה לא הדבר היחיד שגרוע בפרסומת הזאת. גם התסריט די גרוע – במיוחד הקטע בו מסבירים לעקרת הבית שלחבר כונן קשיח חדש בלפטופ שלה פשוט כמו לשחק עם אבני לגו.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן