היפות והחנון: שרירנים לא מבינים מה הקסם של הבחור הזה

פורום השרירנים באתר BodyBuilding.com הוכה בתדהמה: לפני מספר ימים פרסם שם משתמש בשם OptimusPrim3 תמונות שמצא בפייסבוק, בהן ניתן לראות בחור לא נאה במיוחד מבלה בחברתן של לא מעט בחורות מהממות.

חברי הפורום לא ידעו נפשם מרוב זעם. “מהמהמהמהמהמהמהמהמהמה?”, “ממש ממש התעצבנתי כשראיתי את החתיכה הבלונדינית”, “אני לא מבין את זה” וכו’ היו התגובות הנפוצות לתמונות האלה – מתוך האמונה שאנשים בדרך כלל מבלים עם אנשים שנמצאים באותה “רמת משיכה” כמוהם.

על פי האמונה הזאת – החנון החביב בתמונות היה צריך למצוא בחורה חביבה ולא יפה במיוחד ולחיות איתה באושר ועושר. אבל הוא כנראה לא שמע על זה – וממשיך לבלות כאילו אין מחר:

התיאוריות לסוד ההצלחה של הבחור רבות: חלק חושבים שהוא עשיר. אחרים חושבים שהוא בכלל הומו. יש גם כאלה שהעלו ספקות לגבי המקצוע של המצולמות. מעטים הם אלה שכתבו שאולי הוא פשוט בחור ממש נחמד.

בימים האחרונים הדיון המדובר צבר ויראליות מסויימת, במיוחד אחרי שפורסם ב-reddit – אז גם הצטרפו אליו גולשים “מהצד השני” שטענו בהמוניהם שלא צריך להסתכל על הקנקן אלא במה שיש בו, והפליאה של השרירנים מהצלחתו של החנון עם בנות המין היפה מחליאה.

בסופו של דבר הגיעו גם כמה צדיקים בסדום, שאמרו שזה בכלל לא משנה. זה לא עניינם מה הבחור שבתמונה, או הבחורות שמצולמות איתו, עושים בחייהם. שזו כנראה התגובה הנכונה ביותר לכל הסיפור הזה.

דרך Kotaku. תודה לטל פרוסט על הטיפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן