אמנם “גוגל” הבטיחו שלא יהיה פרסום בתוך “גוגול גלאס”
אבל
למה לא לגבות כסף לפי כמה אנשים הסתכלו, בפועל, על המודעה שלך? ולמשך כמה זמן הם הסתכלו? ואולי להראות “השלמות פרסומיות” למי שכבר הצלחנו לתפוס את תשומת ליבו
מדהים, לא?
אמנם “גוגל” הבטיחו שלא יהיה פרסום בתוך “גוגול גלאס”
אבל
למה לא לגבות כסף לפי כמה אנשים הסתכלו, בפועל, על המודעה שלך? ולמשך כמה זמן הם הסתכלו? ואולי להראות “השלמות פרסומיות” למי שכבר הצלחנו לתפוס את תשומת ליבו
מדהים, לא?