דף פייסבוק קורע: מועמדים מוניציפליים שכנראה לא הולכים לנצח

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות בצעדי ענק, ולא משנה איפה אתם גרים – הרחובות שססביבכם וודאי עמוסים בשלל פוסטרים ושלטי בחירות של כל מיני מועמדים מוזרים שאף פעם לא שמעתם עליהם, ולא ברור למה חושבים שהם יכולים להבחר לראשות העירייה.

אנשי “כוורת” זקוקים לקול שלכם כדי לנסוע לייצג את ישראל בכנס הסטארטאפים הגדול “ווביט”: תיכנסו רק לרגע ותצביעו Vote Now עבור Student Hive בקישור הבא.

עמוד הפייסבוק “מועמדים מוניציפליים שכנראה לא הולכים לנצח” מאגד את כל אותם מועמדים משונים, ומציג לראווה את באנרי וסיסמאות הבחירות הקצת מבחישות שלהם:

אולי השם היותר מדוייק של הקבוצה היה צריך להיות “מועמדים מוניציפליים שעושים לעצמם בושות בקמפיין”. כך או אחרת – לא ברור למה אנשים שלא מסוגלים לאשר קמפיין ראוי חושבים שהם יוכלו לנהל בעצמם רשות מקומית.

“כמישהו שמתעסק בעיצוב ופרסום, התקופה המאוד מיוחדת של בחירות מוניציפליות מעניינת אותי בגלל הייחוד של החומרים שהיא מייצרת”, אומר לנו מייסד הדף האלמוני, “מדובר על קמפיינים מאוד מקומיים ואמוציונליים, שרובם ממומנים מכסף פרטי ובאופן דל מאוד, ועדיין הם צריכים להשיג מטרה מאוד ברורה, בניגוד לצורת הפרסום הקלאסית והמתוחכמת, עתירת התקציב, שאמורה בדרך כלל להשיג עליה כלשהי במכירות, או סתם תדמית. ולכן נוצרים פה תוצרים מאוד יוצאי דופן, במיוחד בשילוב של המדיה החברתית שמוסיפה להם מדיום זול ומיידי שאפשר לייצר בו עוד תכנים לקמפיין ועוד אפשרויות לעשות הרבה ״טעויות״ או הצלחות נוספים”.

תודה ליאיר קובייקו

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן